Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 29 mai 2013

Miercuri... 107










Startul maratonului MFC s-a dat aici: http://vis-si-realitate-2.blogspot.ro/

50 de comentarii:

  1. Congratulations, wonderful damn I like these beautiful photos, excellent framing!
    Saludos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saludos.
      Mă bucur pentru că-ţi plac fotografiile mele.

      Ștergere
  2. Ce nori frumoşi, uriaşi şi pufoşi! În ultimele zile au fost destui pe cer şi i-am admirat cu plăcere.
    Frumoase poze!
    O noapte bună Abbilbal! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe un nor pluteam ....Vreau și eu să plutesc pe un astfel de nor ...cam ca și cei pozați de tine. Îmi plăcea în copilărie, ca și acuma de altfel, să dau forme norilor ...Cel mai fain a fost cel cu formă de înghețată la cornet hahahah :)))

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Norul, nor, dorul (de Cetate), dor!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă ofer fotografiile mele cu mult drag şi fără restricţie.

      Ștergere
  5. Frumos spectacol ne-au dat norii zilele acestea! De-atatea ori as fi vrut sa am aparatul foto cu mine! Minunat i-ai surprins, Liviu! O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu port aparatul cu mine tot timpul. O singură dată nu l-am avut şi atunci am ratat ceva frumos.

      Ștergere
  6. Petece de cer, fascinante imagini cu sau fara nori. Frumoase capturi!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Toate aceaste imagini îmi da un sentiment ciudat de visare!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu mai vreau nori! M-am saturat de ei! :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumosi nori, asteptam ploaia :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună Liviu!
    Frumos ai surprins norii!
    O zi cu mult soare îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai vrut sa ne faci astazi sa fiu cu,capul in nori, nu? :) Ai reusit...

    RăspundețiȘtergere
  12. oh! ce frumos se vede!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumos. Imi plac pozele cu peisaje simple, dar atat de deosebite.

    RăspundețiȘtergere
  14. tot sa te plimbi in asa zi senina! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumos spectacol al naturii. Sunt frumosi norii cand ii privesti, dar si eu m-am cam saturat de ei. Vreau soare :))!
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Linistea dinaintea furtunii. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se anunţă o nouă furtună.
      Să ai o noapte liniştită.

      Ștergere
  17. Frumos surprins cerul in mai multe etape:)

    RăspundețiȘtergere
  18. prima poză arată clar că s-a crăpat de ziua :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte bine surprins acest dans al norilor. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. De la o vreme sunt cu capul dupa nori,mai sunt si cu capul in nori uneori.Imi plac extraordinar cand ii vad asa pufosi,mergand de-a valma pe cer.Nu am inteles ultima poza.Ninge? Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum nu mai ninge. A plouat şi cerculeţele acelea sunt picăturile de apă din ploaie.

      Ștergere
  21. Foarte frumos i-ați surprins! Eu una nu am avut parte de nori atât de pufoși. Sau poate, din cauza orașului, e mai greu să observi cerul.
    O seară bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine sunt şi zone deschise. De aceea se văd norii.

      Ștergere
  22. Wow! Cati nori! Albi si pufosi, minunati! Frumoasa galeria de nori.
    O noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce poveste frumoasa cu norisori pufosi:)!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Da, sunt frumoase poveştile norilor.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.