Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 15 ianuarie 2014

Miercuri... 138

Așa arată burgul meu în această noapte de 15 ianuarie.
Fotografiile au fost făcute special pentru MFC


Startul maratonului MFC s-a dat de neobosita  CARMEN


29 de comentarii:

  1. Si la mine a nins ieri seara :) Astazi dimineata insa s-a topit tot!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine nu a nins.Ce se vede sunt culorile nopții.

      Ștergere
    2. ooooooo! sorry! ;) Interesant efect! ;)

      Ștergere
  2. o noapte linistita si zapada neatinsa...simplu si frumos :)
    linistita sa-ti fie si tie ziua, Liviu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și pe tine te-au păcălit culorile nopții. Ce se vede nu este zăpadă.

      Ștergere
  3. Mie imi place luna.Eu nu reusesc niciodata sa o pozez.Toate bune,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fă mai multe încercări și până la urmă o să reușești.

      Ștergere
  4. Waw! Ce frumos! Mi-a placut tare mult! Sa aveti o zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Mă bucur că ți-au plăcut aceste fotografii.

      Ștergere
  5. A nins? Wow, ce fain!
    Eu nu am vazut zapada anul asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici la noi nu a nins. Sunt doar culorile nopții.

      Ștergere
  6. Bună Liviu!
    Sunt superbe pozele,dau impresia că este zăpadă pe jos!
    O zi plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos ai surprins luminile noptii. Sa ai o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  8. servus, vecine!
    ești un norocos, ai peisaje faine la fereastră!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servus,
      Nu duc lipsă de ele. nici ziua, nici noaptea.

      Ștergere
  9. Peste tot s-a lăsat... uscatul... :(
    Seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  10. I love these beautiful photos of winter evening, Regards

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Glad you like the photos.
      Have a peaceful day.

      Ștergere
  11. wow parca este desprins dintr-un film supranatural

    RăspundețiȘtergere
  12. Arată bine. La mine o ceaţă de nu-ţi vezi degetele.

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumos burgul... chiar si noaptea :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ar trebui sa ne asteptam la zapezi si mai mari..Frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.