Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 16 iulie 2014

Miercuri... 161

Cu rolele la înghețată
Maratonul MFC a primit startul de la CARMEN

43 de comentarii:

  1. N-am rezistat tentatiei si m-am prezentat pentru inghetata! A fost foarte buna, multumesc! :-)
    Happy WW, Liviu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu îți mulțumesc pentru vizită. Înghețata a fost oferită cu mult drag.

      Ștergere
  2. Prea multe "placeri" la o singura plimbare...
    O zi linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Moșu caută să-i facă fericiți. Mulțumesc pentru urare.

      Ștergere
  3. MUltumesc pentru invitatia la inghetata! E foarte buna , iar compania e placuta! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ai primit invitația. Mulțumesc pentru urare.

      Ștergere
  4. Mmmm.. delicios! :)
    Sa ai o zi frumoasa, cu soare si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sigur nu vor falimenta cei cu inghetata. ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Heeei, dotati copii! Pot sa stea pe role, sa manance inghetata si sa pozeze in acelasi timp :))
    vacanta placuta in continuare!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Drăguți îngerașii tăi!
    Poftă mare la înghețată!
    O zi minunată vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. dupa o tura cu rolele inghetata pica la fix! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Hi-hi! Dau savoare!;)
    O zi frumoasă și poftă mare!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Acum e vremea de înghețată :D .Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  11. Go! A delicious ice cream! In Spain we are now at 42! Have a cool evening!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cu role, fara role, inghetata de e baza :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Cred ca a fost delicioasa...
    S-aveti o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mulțumesc pentru invitație, nu regret deloc poposul!

    RăspundețiȘtergere
  15. Răspunsuri
    1. Am înțeles din prima ce ai vrut să spui.

      Ștergere
  16. Cu rolele nu stiu sa merg, dar o inghetata nu refuz. Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  17. In asa companie inghetata e si mai buna! :)
    Zile fericite sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  18. Bravo, copii! Si mie imi place mult inghetata! :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Daca ma invitai sa ma plimb cu rolele- era imposibil,dar la o inghetata - cu placere! :)
    Ma repet- tare frumosi si simpatici nepotii !
    O saptamana frumoasa, Liviu!

    RăspundețiȘtergere
  20. Am venit cu întărziere dar cu plăcere să sevim îngheţata, alături de aceşti delicioşi copii. Mulţumim pentru trataţie şi o seară frumoasă puilor şi bunicului!

    RăspundețiȘtergere
  21. am intarziat si eu. dar ma asteptam sa te vad si pe tine cu rolele :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.