Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

sâmbătă, 10 octombrie 2015

Proba 5 Super Blog

Acest articol participă la Concursul SUPER BLOG 2015
Proba 5. Tricouri cu personalitate
sponsorul acestei probe fiind  

                                                                                   Tshirts.ro


O probă frumoasă, când stau şi mă gândesc că primul meu tricou personalizat era de fapt maioul cu care jucam baschet în echipa liceului.

Era în 1962. Şcoala nu avea bani să ne cumpere echipament şi de aceea echipamentul era cumpărat de noi. Maiouri albe, chiloţi negri, ciorapi albi şi bascheţi chinezeşti de culoare bleumaren, căci aveau burete pe talpă. 

Maiourile au fost inscripţionate cu numele echipei "ŞtiinţaAlba Iulia" şi eu aveam nr. 9 pe spate.

Am mai avut şi alte tricouri inscripâionate cu diverse reclame dar anii au trcut şi acum  eu sunt prea bătrân pentru a mai purta tricouri personalizate.

Astăzi este rândul nepoţeilor mei să poarte tricouti personalizate. Spre exemplu unul din ele are inscripţia RO Club.




Pe lângă numele României "RO" mai poate fi clubul "Rotary", sau clubul rozelor, pentru că le plac trandafirii, dar şi orice altceva la care se potrivesc iniţialele RO.

Imprimarea tricourilor se face la firma  Tshirts.ro iar cumpărarea lor se face de la  Magazin online  cu tricouri personalizate  https://www.facebook.com/tricouri 



Acest articol  a fost publicat pe Facebooc Aici :




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.