Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 28 septembrie 2011

Miercuri... (39) 21






26 de comentarii:

  1. Toamna lasa tot mai multe semne ca s-a instalat. Sa fie o toamna deosebita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Castanele alea sunt semnul clar ca toamna e in drepturile ei. Pare totusi o toamna iesita din comun. Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. ioi, c-o venit toamna şi pe la Bălgrad; io credeam că numa pe la noi o ajuns deja, dar bag de seamă că m-am înşelat. universitatea e cam goală, dar numai pentru cîteva zile, că vor veni şi studenţii...

    RăspundețiȘtergere
  4. scoli si imagini de toamna... o asociere perfecta!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da..., aşa este, pe acolo pe unde sunt castani trebuie să treci în vârfurile picioarelor... :D
    A mai trecut o vară!...

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe pozele!
    Zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Studentii vor incepe curand cursurile si se vor plimba pe sub castani povestindu-si aventurile de vacanta... E toamna clar! :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Imagini avantajos, extraordinar Asta palat frumos.

    RăspundețiȘtergere
  9. Semne timide de toamnă... Vă doresc o zi de toamnă însorită!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce toamna blanda se vede printre castane!

    Am vazut ca ai trecut pe la fereastra mea. Nu stiu daca ai si deschis-o. Ar fi pacat sa nu te bucuri de privelistea ce se deruleaza cale de cateva postari sub aceasta eticheta:

    http://adriana-dardindar.blogspot.com/search/label/Aer%20curat

    RăspundețiȘtergere
  11. Mi s-a facut dor de pireul de castane...

    RăspundețiȘtergere
  12. "Străbatem iarăş parcul, la pas, ca mai nainte.
    Cărările-nvelite-s cu palide-oseminte.
    Aceeaş bancă-n frunze ne-aşteaptă la fântâni.
    Doi îngeri duc beteala fântânilor pe mâini."

    Frumoasă toamna alături de Arghezi şi fotografiile tale grăitoare! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa nu uiti sa vizitezi PR-ul peste cateva zile. sigur castanele vor fi la vedere.

    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mi-ai amintit de vremurile cand ma bucuram adunand castane ...

    RăspundețiȘtergere
  15. "Fatade"...coapte.

    O zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
  16. Castane comesibile ? Ce frumoase si matasoase-s proaspete ... irezistibila tentatie licarind intre frunzele uscate .
    Universitstea n-o stiam, o vad aici intiia data.

    RăspundețiȘtergere
  17. frunze aramii,castane,scoli,flori trecute...toamna :)

    sa aveti o zi grozava !

    o miercuri fara micuta printesa ? de ce? avea si ea un locusor aici :)

    RăspundețiȘtergere
  18. La noi, în Bălgrad, castanele nu sunt comestibile. Dar băimărenii şi-au făcut apariţia cu ele.

    Mica Prinţesă şi-a început grădiniţa mult mai devreme şi aici am considerat că este vorba despre apropiatul an universitar.

    RăspundețiȘtergere
  19. ...a venit toamna si ma bucur tare mult! :)) seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  20. mi.ai facut pofta de castane :)) o seara cat mai faina Abbilbal!

    RăspundețiȘtergere
  21. Vă mulţumesc la toţi pentru vizită.

    RăspundețiȘtergere
  22. Parfum de toamnă însorită!
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  23. Am castana mea si sunt fericit!
    Striga ieri castanul de langa fereastra;
    Vantul a venit si azi l-a golit.
    Ultima castana...amintirea voastra.

    am colectionat castana la POST RESTANT
    http://adriana-dardindar.blogspot.com/search/label/POST%20RESTANT%20

    RăspundețiȘtergere
  24. ..nu mai au studentii copacii din parcul Custozza..

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.