Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 21 septembrie 2011

Miercuri... (38) 20


31 de comentarii:

  1. Ziceam,un fel de maternitate?
    S-a straduit,nu gluma,barza aia...

    RăspundețiȘtergere
  2. Judecand dupa peisajul golas in vegetatie si dupa cat e de osoasa vacuta, vitelusul ala e chiar norocos. Sa creasca mare! Vremurile sunt grele si la animale din cate se vede.
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos viţeluşul, dar parcă a cam dat criza şi prin vegetaţia de acolo, pare destul de dezolant peisajul. numai bine la Apulum!

    RăspundețiȘtergere
  4. papa papa sa cresti mare! ce dragut! seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Noa serbus vouă. Cele două animale (vaca şi odrasla ei) nu sunt din ograda mea. Le-am găsit pe malul Ampoiului nu departe de Mureş.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aveam si eu doua vaci de postat, dar vad ca mi-ai luat-o inainte! Asa ca eu m-am limitat la ratze!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte drăgălaș vițelul..
    O zi excelentă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pur si simplu: natural!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ohoo, Vaea Ampoiului! Fost-am acolo-n timpul armatei la un incedniu de vegetatie. La Compania de Pompieri Alba am tras armata pe la mijlocul 80-cilor

    RăspundețiȘtergere
  10. din aceasta cauza s-a scumpit laptele :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cam necăjite par... nici hrană nu prea au... O zi de toamnă senină vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Cel putin, in Romania, mai vezi vaci pe marginea drumului si se mai gaseste lapte adevarat ... Dar, cine ii motiveaza pe tarani, sa creasca in continuare animale in batatura ?

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce dacă a luat dejunul în mijlocul drumului? Este cea mai bună masă cu putinţă, iar lăpticul este "la purtător", cald şi proaspăt. Ah, ce viaţă!

    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  14. referinta salata prieteniei

    Salata prieteniei are mai multe etape. Ultimele trei sunt foarte rapide pentru ca nu trece mult timp de la amestecatul ingredientelor unde este musai sa participe toti prietenii comeseni; urmeaza apoi cate o portie preluata in farfuria proprie si cat ai zice "salata" se aude un glas care intreaba: Mai e?! Si acum urmeaza partea haioasa; vezi care iti sunt adevaratii prieteni ( cei care iti ofera din portia lor) dar pana la urma daca cel care a intrebat este aceeasi persoana cu cel care a pregatit salata le gasesti o scuza si celor care isi ascund farfuria ( doar ai facut o salata super buna pentru prieteni, nu?!)

    RăspundețiȘtergere
  15. vitelusul cred ca era tare flamand, mititelul

    RăspundețiȘtergere
  16. tot mami are cel mai bun lapte :)

    RăspundețiȘtergere
  17. e timpul pauzei de masă!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. a fost cam seceta ...nu prea au ce manca :)

    RăspundețiȘtergere
  19. înduiosator moment - mai ales pentru cei care au crescut si trait la bloc.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  20. Magnific fotografie, aşa îmi place această expresie poetică a maternităţii.

    RăspundețiȘtergere
  21. sper sa se sature, micutul...o seara superba!

    RăspundețiȘtergere
  22. Iumi-iumiiiii! Ce bunuţ
    este laptele călduţ!

    RăspundețiȘtergere
  23. Sarmanele animalute, nici iarba nu mai e pe acolo...

    RăspundețiȘtergere
  24. Sa ai o zi superba, plina de bucurii si zambete.

    RăspundețiȘtergere
  25. O saptamana minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  26. eu sunt mic si vreau laptic!.. :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Vă mulţumesc la toţi pentru plimbarea ce aţi făcut-o pe uliţele Bălgradului de azi.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.