Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

sâmbătă, 17 martie 2012

Bătaia duzinei


dimineata, violet, zumzet, amor, miros, senzatie, tacere, negura, lacrima, uitare, zburda, cadere. Mai multe detalii aici: http://www.psi-words.com/2012/03/13/provocarea-nr-11/ 
Aceasta-i duzina pusă la bătaie. Deci:

Bună dimineaţa, cerul este violet şi se aude zumzet de amor cu miros tăios şi senzaţie de tăcere în negura cu lacrima de uitare ce zburda în cădere liberă.
Vreţi mai multe? Nuuuu, e destul atât pentru un joc cu duzina pusă la bătaie mai ales că vremea-I scumpă şi se gată iute. Să aveţi parte de o zi faină.

10 comentarii:

  1. Ah, ce joc frumos ! Pacat ca eu la mine pe blog sunt ocupat cu alta tema care nu are de a face in mod direct cu aceste cuvinte (cel putin nu din perspectiva mea de om total necreativ artistic). De aia o sa incerc sa scriu aici o poveste mica folosind aceste cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi dimineata m-am trezit cu gandul jucaus si deloc deprimant a la Kafka ca as vrea sa fiu o gaza. E asa de bine sa fii o gaza ! Sa ZBURZI DIMINEATA pe aripile unui vanticel, uneori planand, alteori in CADERE, dar intotdeauna atent sa nu urci prea mult just in case sa nu patesti ca Icar. Ah, uite o floare VIOLET, care precis are si un MIROS placut, dar din pacate eu, gaza fiind, nu cred ca am aparat de SENZATIE olfactiva. (va urma)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar ce aud intrerupand TACEREA diminetii ? Un ZUMZET ? O fi vreo albina atrasa de aceeasi floare ? Eu personal mai bine ma feresc din calea ei ! Unii or avea inclinatia sa dezvolte AMOR fata de albine, dar zilele astea nu se stie niciodata daca nu sunt poate din alea Africane care te pot chiar omori, cf multe filme pe care le-am vazut. Eu in nici un caz nu doresc sa ajung chiar acum in NEGURA UITARII si sa trebuiasca sa verse altii vreo LACRIMA pt mine din cauza mea. Mai bine ma duc sa ma joc si sa zburd in alta parte. Pa ! (sfarsit)

    RăspundețiȘtergere
  4. P.S. Doresc sa multumesc urmasilor familiei Kafka, Hollywood-ului, grecilor antici, si d-lui acriitor si scenarist si regizor de filme de origine romana Emil Garleanu pt inspiratia ajutatoare ! Daca voi castiga vreun premiu pt aceasta poveste, este, in mare parte, meritul lor.

    RăspundețiȘtergere
  5. E prima data cand aud de provocarile astea, interesanta idee...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai zburdat ca un expert sub cerul violet! :)

    Mi-a plăcut şi zburdălnicia lui Rudolf.
    Însă jocul nu e cu premii, iar cuvintele trebuie să-şi păstreze forma (de ex., ZBURDA trebuie să rămână aşa, nu să devină ZBURZI, nici UITARE nu trebuie să devină UITARII).

    RăspundețiȘtergere
  7. vero a completat deja ceea ce aș fi spus și eu: una dintre reguli tocmai aceasta este, ca cuvintele să își păstreze exact forma enunțată!

    ioana, jocul nu este nou, durează în cercul nostru de prieteni de mai bine de un an și am aflat recent că se mai joacă și pe afară.

    iar ție, liviu, mulțumesc. mi-a plăcut mult: simplu, concis. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Liviu -Scurt si la obiect ;) :)
    Nice!

    @Rudolf - cu mici inadvertente...a fost o lectura placuta :)

    RăspundețiȘtergere
  9. :)O saptamana buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.