Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

duminică, 24 noiembrie 2013

Bloggeri parteneri

Articol scris pentru concursul 
2013


Proba 27. Puterea parteneriatului în blogosferă

probă propusă de



Încet, încet, cu pași mai siguri sau nesiguri de bătrân, am ajuns și aici, să văd linia de sosire a concursului Super Blog 2013.

A fost un drum lung și obositor. Un drum obositor dar frumos. Un drum la capătul căruia mă voi clasa pe un loc modest, considerând că nu am meritat mai mult.  Partenerii  nu aveau cu ce mă ajuta deoarece fiind vorba de un concurs a trebuit să particip individual.

Rolul partenerilor este foarte important atunci când este vorba de reclame, prezentări de diverse produse, lansări de inovații în diverse sectoare și alte asemenea..

Mă limitez la atât.

Să aveți parte de liniște și pace pentru a putea organiza și alte concursuri reușite împreună cu partenerii voștri actuali și viitori.


2 comentarii:

  1. La un concurs, important e in primul rand sa participi. Daca mai ajungi si la linia de sosire, atunci deja esti un castigator. Felicitari indiferent de locul ocupat!
    PS. Multumesc pentru mentionare, vezi insa ca link-ul e putin gresit.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțam pentru vizită. Linkul l-am scris prin copiere.

      Ștergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.