Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

duminică, 11 aprilie 2010

PLOAIA


O poveste în imagini. Fiecare o spune cum crede.

Un comentariu:

  1. M-ai facut sa lacrimez de dimineata! Ioana din fotografiile tale este ... foarte asemanatoare ... cu fosta mea nepotica... adoptiva. Fiul meu a avut timp de 2 ani o logodnica, de care s-a despartit în septembrie anul trecut... nu din vina lui.
    Aceasta a avut o fetita... Alexandra, pe care EU am iubit-o.... ca si când ar fi fost a NOASTRA.
    I-am facut rochite, hainute, i-am cumparat tot ce am putut. Dar viata este asa!!!
    Eu am mai pastrat legatura cu tatal adevarat al fetitei, dar pentru ca nu am vrut sa o fac sa sufere... nu am mai deranjat-o. Dar mi-a intrat ... la SUFLET.
    Fiul meu are acum o alta prietena si chiar m-au anuntat zilele trecute ca e posibil sa fiu bunica ...la sfârsitul anului. Macar de ar fi asa si poate am norocul sa fie o fetita! Ador copilasii!!!
    M-ai uns la suflet... mosule!
    Si... am postat El Condor Pasa si la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.