Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

vineri, 30 aprilie 2010

Sfârşitul lui aprilie

Ultima zi de aprilie. Nu este păcăleală, este o zi frumoasă. Puţin răcoare de dimineaţă, la şapte jumate când am plecat la grădiniţă, dar o dimineaţă plăcută. Fotografii am făcut "niciunde", căci aşa a vrut Ioana, dar sper să ne revanşăm când venim acasă. Până una alta voi face o fotografie de prezentare a zilei de azi la noi în cartier. O aveţi aici.
În aşteptarea orei la care trebuie să merg să-mi aduc Puiul Mic acasă, bat tastele calculatorului şi aud cum cântă un sticlete prin pomii pe care-i vedeţi în imagine. Se apropie Armindenul, sărbătoare cu multe semnificaţii. Dintre toate pentru mine a mai rămas una singură. Prima zi de florar. Am mai prins una din zborul timpului.

Un comentariu:

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.