Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 10 aprilie 2014

Călătorie virtuală


“Rețeta sigură pentru călătorii memorabile” 
Articol scris pentru concursul Orkestra.
Călătorii memorabile

E primăvară însorită și timpul e numai bun pentru o călătorie până aici, la  CORFU
 via Antalia, fie ea și virtuală.

Să mă îndrept spre Sibiu pentru a lua avionul. Nu de alta dar e mai aproape de mine și nu am mai fost demult în Sibiu
Sibiu, oraș cu frumuseți încă nedescoperite.















Deci, prima destinație:  Antalya, oraș mediteranian din Turcia. Un oraș frumos, în care ai ce vedea: biserici, moschee, muzee, o mulțime și un litoral frumos. Nu am fost acolo, dar cei care au fost spun că nu le-a plăcut din cauză că este mult pietriș la țărmul mării.
Eu ce să zic? Nimic. Doar casc ochii la fotografii.




Părăsesc Antalia și mă îndrept spre Corfu, insulă grecească situată între Marea Adriatică și Marea Egee, o insulă de o frumusețe aparte unde pot fi admirate numeroase vestigii istorice, opere de artă, clădiri cu o arhitectură deosebit de frumoasă îmbinate armonis cu o serie de construcții moderne. Aici putem vedea Cetatea veche și Cetatea nouă care datează din sec. al XV-lea, multe biserici care de cre mai frumoase, car cre sunt dominate de Catedrală, muzee la tot pasul dintre care amintesc: Muzeul de Artă Asiatică, fondat în anul 1927, Muzeul Arheologic, Muzeul Bizantin care găzduiește colecția de icoane, Palatul Mon Repos devenit un frumos muzeu, Palatul Achilieian construit printre chiproși și multe altele.







Dar călătoriile memorabile nu se pot limita doar aici.  În primul rând România ne poate oferi o călătorie memorabilă prin baterea la pas a traseelor turistice din Carpați, a orașelor medievale, a Litoralului sau Deltei Dunării.

Călătorii memorabile se pot face în Anglia, Franța, Spania, Italia, Portugalia și multe alte țări din Europa, apoi Canada și S.U.A, dacă vrem să ne limităm doar la atât.

2 comentarii:

  1. |¯¯¯¯¯¯¯¯¯| |¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
    | PASTE FERICIT !
    |_________| |_________|
    ........| |().() ........| |().()
    ....... | |• ̬ •) ....... | |• ̬ •)
    ......(,| |#,,) ......(,| |#,,)
    .....(..| |(..) .....(..| |(..)

    Un Paste fericit! Sanatate si numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce idee frumoasa, sa facem calatorii virtuale, daca tot nu ni le putem permite concret, din varii motive !
    Se potriveste la fix cu ideea pe care o tot am eu in ultima vreme, doar ca eu am descris-o un pic altfel. :)
    Multumesc pentru 'deplasarea' accentului, sper sa mai aiba si alta data blogul tau impactul asta asupra imaginatiei mele. :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.