Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 2 aprilie 2014

Miercuri... 148

Flori culese din pomi


























Startul maratonului MFC s-a dat aici, la  Carmen

36 de comentarii:

  1. primavara a inflorit cu totul si la tine :)
    o noapte senina iti doresc draga Liviu!

    RăspundețiȘtergere
  2. superba primavara sa aveti!!
    (imi aduce cumva aminte de melodia :Au inflorit salcamii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salcâmii și teii încă nu au înflorit, dar restul pomilor încep să-și piardă petalele florilor. Deci, la noi ninge cu petale.

      Ștergere
  3. Te-a luat valul...primaverii! Incantator!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un soectacol minunat ofera zilele acestea Primavara!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. frumos a inflorit orasul tau!
    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe fotografii. M-am bucurat pentru că printre ele am descoperit și o frumoasă magnolie ( este floarea mea preferată). O zi bună ! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. A venit primavara si in Balgrad ! Frumos surprinsa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi a fost primăvară și în ianuarie.

      Ștergere
  8. Bună Liviu!
    Prin pozele tale văd primăvara!
    Îmi plac tare mult magnoliile!
    O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumosi pomii infloriti

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa frumos vreau si eu, la mine. Mai ales magnolii. E superb ceea ce ai surprins tu cu aparatul! O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  11. O placere sa vin pe acest blog!
    Sa ai o primavara frumoasa si plina de sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  12. O varietate de forme, culori și parfumuri!

    RăspundețiȘtergere
  13. ai atatea vaze cate flori ai cules?
    sunt tare frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am rupt florile. Le-am lăsat la locul lor.

      Ștergere
  14. That flowers so wonderful, pure poetry and see the trees!
    Saludos!

    RăspundețiȘtergere
  15. ce faaain. a venit primavara :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Un artist iubitor de primăveri. Fiecare copac poarta in florile lui alta primavara. O groază de primaveri pe aici!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.