Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

marți, 22 iunie 2010

P.S. la incident

Deci rolele i le-am cumpărat ieri, în 21 iunie, de solstiţiu, dar fără să-mi dau seama. Aşa a fost să fie.
Astăzi, în 22, când s-a trezit, Ioana a făcut ochişorii mari şi a început să râdă (n-a mai vrut să doarmă cu mamă-sa, moşu a vorbit şi s-a jucat cu ea din nou) şi a strigat la mine: "moşu, moşu, merem la plimbare cu rolele?" I-am spus că mergem după ce închid calculatorul şi mâncăm amândoi. La ora 10 am plecat să plătim internetul şi telefonul lu moşu, să desenăm pe asfalt şi să vedem noi ce mai facem. După ce am terminat treaba obligatorie ne-am dus în parcul de joacă la hinte şi la căluţi. Din cauza rolelor nu a putut fi folosit toboganul. După ce ne-am plictisit am plecat spre cetate. Mai aveam ceva cumpărături de făcut. Acolo ne-am mai fâţâit puţin prin parc, apoi am mers la un magazin unde nu am găsit tot ce am căutat şi a trebuit să mergem şi la un altul. După ce am terminat şi cumpărăturile de făcut am mai stat pe o bancă la umbră apoi am plecat spre casă. Acasă am ajuns după masă la ora trei. În rest doar am umblat cu mici pauze prin parc la umbră pentru a mânca pufuleţi sau a bea apă şi pentru a face câteva poze. Acasă n-a vrut decât să mănânce o banană, să bea o cană cu lapte şi s-a culcat. S-a trezit la 18,30, dar afară ploua şi am stat cuminţi în casă cu speranţa că mâine va fi din nou o zi bună de plimbat cu rolele. Pentru asta am pregătit cu grijă casca şi cotierele, care între timp s-au uscat. De genunchiere încă nu avem nevoie pentru că folosim pantalonaşi lungi din cauza unor blânde apărute pe picioruşe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.