Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 17 noiembrie 2010

Pâclă la orizont

Astăzi am făcut o plimbare neprogramată la Mureş. De dimineaţă nu am avut internet din cauza unor lucrări la reţea şi ca atare nu am avut ce face.

Ajuns pe dig am privit în jurul meu. Erau mulţi pescari pe malul Ampoiului, soarele ne privea doar cu un ochi, celălalt fiindu-i ascuns după o perdea înegurată, dealul Mamut avea trasă o perdea cenuşiu-albăstruie prin care i se vedeau formele, aşa cum se vede în fotografia de sus.
O larvă se deplasa fuga-fuga la iernat, ţăcănitul roţilor de tren se auzea de la mare depărtare cum băteau şina la joante. Toate acestea prevestesc schimbarea vremii. Cât de curând vor veni ploile şi odată cu ele încetarea plimbărilor la Murăş.

Mă deplasam agale. Gândul îmi fugea peste tot şi nicăieri. Poate a fost ultima mea plimbare din acest an pe aici. Doar dacă va ninge în "decembre" voi mai veni să fac nişte fotografii cu zăpadă la Murăş, aşa cum am promis. Dacă nu va ninge nu am cum să mai vin pentru că se vor desfunda potecile în urma ploilor. Deci, rămâi cu bine Murăşule.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.