Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

sâmbătă, 1 martie 2014

Etapa 1 SuperBlog

Regizor și scenarist fără voie

Nu știu cum să îmbunătățesc acest videoclip, dar i-aș adăuga ca bandă sonoră un colaj al celui care a fost  Felician Fărcașu:



Așadar, sunt regizor și scenarist fără voie. Prin urmare aș începe povestea cu o plimbare prin natură. Ajuns pe un deal, urc spre o stână pentru a cumpăra niște brânză de oaie.. La un moment dat mă întâmpină cu hămăitul lor agresiv câinii care păzeau stâna. Peste puțin timp sosește ciobanul care-i potolește și mă invită să iau loc pe un scăunel lângă o măsuță mică. Îmi spuse că a pregătit laptele pentru a-l face brânză. Se ridică de la acea măsuță și dispăru în colibă, iar peste puțin timp apăru cu o sticlă într-o mână și cu un blid din pământ ars, acoperit cu un ștergar în cealaltă.

S-a așezat din nou la măsuță,  a luat din blid două păhărele, a turnat în ele lichid din sticlă, un lichid ce imediat a făcut mărgele și mi-am dat seama că era țuică. A mai scos din blid un calup de brânză, mămăligă rece și o ceapă roșie. Am închinat și am luat o gură din licoare. Cum am înghițit băutura am simțit că-mi arde gura și mi se încălzesc urechile, iar ochii lăcrimând mi s-au făcut cât cepele. Era o țuică de prune întoarsă de două ori.

Am mâncat brânză cu mămăligă și ceapă, am povestit de una-alta, apoi ne-am despărțit. La plecare câinii nu m-au mai lătrat, dar m-au urmărit atent pentru a nu face ceva rău oilor.

Acum, nu ar mai fi nevoie să merg la stână pentru a cumpăra brânză bună de oaie. Nu de alta dar sunt fan brânză cum am mai spus-o și anul ce trecu și ca atare consum multe brânzeturi. Acum, deci, mă duc la alimentara din colț și de acolo cumpăr brânză de cea mai bună calitate, o brânză produsă de firma Delaco, o firmă cu renume mondial.

De la cașcavalul cu găuri "date cu burghiul", la brânza topită și afumată, numai bună să fie întinsă pe pâine și consumată cu ceapă uscată ori verde, cu roșii, ridichi și alte legume, sau pur și simplu consumată goală la micul dejun, ori sub formă de sandviș.


POFTĂ BUNĂ !

Un comentariu:

  1. Ma asteptam sa pot da click pe play-ul acela din imagine :(.
    Multumim pentru articol, si mult succes!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.