Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

marți, 1 martie 2011

Atenţie, babele !

De astăzi încep babele. Cum or fi în anul ăsta?
Până acum începutul este bun. Eu stau în casă şi nu ştiu cum este afară. După previziunile meteo nu mă iau înainte, doar după ce văd cursul vremii. Hm ! Interesant articol.
Dar cineva-mi ceru o porţie de soare. Să caut. Poate şi găsesc.
Oare ăsta o fi bun? Acum răsare printre catedrală şi pomi. Să dau unul de vară încă nu mere. Deocamdată. Mai ales că nu ştiu cum vor fi babele. Să veem. A mea este tradiţionala zi de 9 martie. În alţi ani mi s-a potrivit. În anul ăsta se mai potriveşte?  Păi... am să văd la timpul potrivit. Până atunci, mai am răbdare.
Salutare şi babe faine să aveţi fiecare. Dar numai aşa cum le merităm !

PS. În jurul orei 7.oo a început Baba Docgia să vânture făină la o temperatură ce se învârtea în jurul lui zero. Bag sama că avea multă pentru că hoaspele au zburat prin aer până după ora 12.oo

2 comentarii:

  1. Baba mea, este în data de 7.
    Da, să avem "babe frumoase" !

    RăspundețiȘtergere
  2. Noa serbus. Păi, babele sunt frumoase oricum ar fi timpul de afară.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.