Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 11 august 2010

O ştire personală


De ieri Ioana are frăţior. Era în jurul orei 13 când "mami" ei ne-a sunat să ne spună că merge la spital. Noi eram, ca de obicei, hulubarniţi la un teren de joacă.

La puţin timp după ce am ajuns acasă a venit şi "tati" cu vestea. "Mami a născut un băieţel de 5 kg". Ioana s-a bucurat şi nu prea. Nu a realizat "ce şi cum", dar a început cu întrebările adresate "în secret" lu' "moşul".

Ba de una, ba de alta şi seara a dus-o "tati" să-l vadă pe bebe.

L-a văzut şi i-a plăcut. I-a pupat obrăjorul şi fruntea, dar a fost nedumerită de ce este aşa de mic şi dacă rămâne tot aşa.

Până la urmă "moşul" a lămurit-o că bebe va creşte şi se va juca, iar noi îl vom învăţa să meargă cu rolele pentru ca ea să nu mai meargă "singurică" pe "drumul roşu" în căutarea altor copilaşi. Şi ea a înţeles. După ce face "nani" şi se trezeşte îl ia cu rolele pe bebe.

3 comentarii:

  1. Sa va traiasca mare si sanatos si sa va bucurati de el !
    Toate cele bune, si felicitari fericitei familii,

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicităăăăări!
    Mulţi ani trăiascăăăă, mulţi ani trăiascăăăă. Laaaa muuuulţi aaaaaani! :)

    Înseamnă că acum, la două săptămâni, e un...ditai băieţelul!
    ...
    Îmi cer scuze pentru ne-mai-trecut-pe-aici,dar ...uite îi mai scapă ochiului meu de soacră câteunele!
    Revin şi mă pun la punct cu noutăţile! :)
    Zi perfectă celor mici şi celor mari!

    (l-am şters un pic pe primul, pentru că mi-era foame şi am mâncat nişte litere :D )

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.