Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

duminică, 1 mai 2011

La iarbă verde

1 Mai. Zi de iarbă verde.

Doar şase muşterii şi cu mine şapte, ne-am încumetat să ieşim la "iarbă verde" pe malul Mureşului. Nu ştiu cum o fi fot "la pădure".

Din această plimbare m-am ales cu audierea unui frumos concert susţinut de curul reunit al înaripatelor, cor dirijat de bătrânul cuc.

O colonie de fluturaşi m-a însoţit în cea mai mare parte a drumului pe dig. Acele punctuleţe albe din fotografie.

Puterea de regenerare a naturii este mare

şi un fluture poznaj a ieşit în carea mea.


Dar iată ce a mai rămas din sistemul d irigaţii "peste rât", sitem devenit inutilizabil imediat după ce s-a dat verdictul că economia românească este "un morman de fier vechi".

Nişte picături de apă căzute din norii ce ascundeau soarele m-au avertizat că este mai bine să mă retrag spre casă, unde am constatat că s-au furat florile din liliac. Că s-au furat nu m-a deranjat, dar nu mi-a plăcut cum au fost rupte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.