Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

luni, 13 septembrie 2010

A început...


Grădiniţa. De acum suntem în grupa mare. Doamna educatoare ne-a întâmpinat cu bucurie. I-a fost dor de noi. Nu ne-a mai văzut de mult timp. Pe unii, căci cu mine s-a mai întâlnit de două ori în timpul vacanţei. Poate şi cu alţii, dar eu nu ştiu.
La grădiniţă m-am, dus cu moşu. Pe drum mi-a făcut şi fotografii. Nu multe, că nu am vrut. E bine şi aşa.

Prima fotografie a fost în parc, lângă rondul de flori.

A urmat apoi o fotografie la grădiniţă, lângă terenul de joacă.
Pe urmă o fotografie la intrarea principală
Şi gata. Sunt destule.

Ca noutăţi, în curtea grădiniţei am găsit două căsuţe pentru pitici. Dacă vă uitaţi bine, la intrarea principală se vede în curte ceva maro cu galben în spatele meu. Este o căsuţă. Cealaltă este la terenul de joacă.

Pentru prima zi de grădiniţă în grupa mare moşu mi-a fotografiat şi nişte flori.

Aceasta este mica mea poveste din prima zi de grădiniţă la grupa mare scrisă cu ajutorul lu moşu. Sărumâna.

3 comentarii:

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.