Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 26 ianuarie 2011

De 24 Ianuarie

Aşteptând telefonul de la "vraciul" calculatoarelor nu am plecat niciunde, dar nici nu am stat degeaba. De dimineaţă am meşterit una-alta şi am schimbat alimentarea cu energie electrică a calculatorului. Până acum nu aveam pământare, de acum am şi din aia.
După ce a venit Ioana de la grădiniţă, am despodobit bradul.
Ea a fost foarte încântată că a lucrat efectiv la luarea ornamentelor şi tăierea crengilor cu foarfeca, după care a trecut la utilizarea aspiratorului. Când s-a plictisit, verdictul a fost clar: "moşu, acum fă tu !" Pe înserat am terminat şi treaba asta. De acum a început să treacă timpul mai greu. Nu am mai avut cu ce mă ocupa. La trelevizor am butonat ce am butonat şi nrgăsind nimic interesant, l-am închis. Spre miezul nopţii mi-am făcut o cafea şi am privit în gol spre fereastra întunecată. Afară se vedea o geană de lumină de pe nu ştiu unde. Într-un târziu am aprins veioza şi m-am apucat să scriu cu pixul. Încă mai ştiu să-l folosesc, dar sper că mâine voi primi şi telefonul mult aşteptat.

Un comentariu:

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.