Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

luni, 6 decembrie 2010

S-a dus şi moşu ăsta

Privim cu nostalgie după Moşul ce s-a dus. Nu-l vedem, dar îi simţim prezenţa prin urmele ce le-a lăsat. Nu a făcut mizerie, dar nici curat. Nu s-a atins de nimic. Toate au rămas cuminţi la locul lor. Doar pungile cu cadouri au apărut pe te miri unde. Şi au fost multe. Mie mi-a plăcut ce mi-a adus Moşu. Chir şi de băţ, că-l pot face sabie să mă joc cu moşit-o meu.
De acum au mai rămas doi moşi. Îi aştept şi pe ăia, chiar dacă unul nu mai este privit cu ochi buni. Că a fost comunist. Dar eu nu ştiu ce-i aia, aşa că, să vină şi moşu ăla la mine că-l aştept şi-l primesc.

Un comentariu:

  1. Lasa, ca vine altu'. Si, apoi, tu ai mosul tau in fiecare zi! Sa fiti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.