Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Anul Nou bătrân

- imagine luată de pe internet -

Anul Nou bătrân. 13 ianuarie 2011. O zi de vineri, o zi ca oricare alta. Şi totuşi o zi nelipsită de evenimente. O zi în care la Bucureşti, Cluj, Timişoara, Târgu Mureş, Braşov, dar şi în alte oraşe, mai mari sau mai mici, s-a aprins fitilul butoiului cu pulbere. Preşedintele Băsescu a scăpat bricheta aprinsă din mână şi a dat drumul porumbelului din gură. Porumbelul a zburat, dar bricheta a declanşat focul.

O zi în care am pierdut legătura cu lumea. O zi în care a căzut internetul. Nu ştiu dacă a căzut accidental sau a fost dezactivat la ordin, dar nu am mai avut semnal. Mă simt izolat, izolat de lumea largă. Sunt obligat să urmăresc programele TV şi nu mă simt în largul meu. De aceea ascult fără să aud ce spun crainicii şi IO scriu. Sau mai bine zis încerc să scriu pentru că până şi inspiraţia m-a cam părăsit. Ori poate de vină-i lenea intelectuală care s-a instaurat în capul meu.

Un cap invadat de lene intelectuală... Oare sunt chiar singur în situaţia asta? Cei care trebuiau să gândească înainte de a emite un Proiect de lege pentru sănătate pe care să-l retragă apoi, proiect despre care Băsescu spune că el l-a retras pentru ca apoi să revină după câteva secunde şi să spună că Guvernul l-a retras, nu au fost cuprinşi de lene intelectuală, o lene mai acută decât cea care m-a cuprins pe mine? Dar dacă la mine această lene nu are importanţă pentru cei din jurul meu, în cazul lor lenea intelectuală are consecinţe grave, consecinţe pe termen lung, pentru toţi trăitorii din România de acum şi al celor ce ne vor urma. Ceva în genul mineriadelor şi a revoltei de la Târgu Mureş.

Vineri 13 ianuarie 2011. Ziua Anului Nou bătrân, considerată după stilul vechi, serbată de o parte din ruşi, de lipoveni, de moldoveni (basarabeni), ucrainieni, sârbi, o parte din români şi câţi or mai fi. O zi în care mie mi-a căzut internetul. Oare numai pentru că a fot vinerea ziua de 13?   

2 comentarii:

  1. cu internetul se mai întâmplă, dar, e neplăcut, într-adevăr.
    în privinţa lui El Presidente, ce să mai spunem? gafă în stilul care deja l-a consacrat. o să-l salveze tupeul pe care l-a dovedit şi în alte ocazii.
    money, money, money...

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Nu stiam ca a fost Ziua Anului Nou batran!:)

    Seara faina!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.