Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

sâmbătă, 24 noiembrie 2012

DECLARAŢIE


Iubesc ţara în care trăiesc !
 
O iubesc pentru că aici m-am născut, aici am crescut, aici mi-am cunoscut moşii şi doi strămoşi. O iubesc pentru că aici am cunoscut tristeţi şi bucurii, aici am cunoscut bune şi rele, aici am avut împliniri şi neîmpliniri. O iubesc pentru că-i cunosc coclaurile, îi cunosc verile şi iernile cu tranziţiile lor primăverile şi toamnele, aici cunosc bătaia vântului şi cântecul ploii. O iubesc pentru că cei mai mulţi o înjură şi îşi bat joc de ea, o iubesc pentru că mulţi o părăsesc şi apoi o bârfesc,  o iubesc pentru că unii dintre cei care în urmă cu ceva vreme au părăsit-o o laudă dar nu vor să se întoarcă de unde au plecat, o iubesc pentru că toţi care au trecut pe aici au luat ce au vrut şi cât au putut căra, o iubesc pentru că avem conducători demagogi şi popor sceptic.

O iubesc pentru că este aşa cum este şi va fi aşa cum va fi.

2 comentarii:

  1. DE-AICI, DIN DEPARTARE

    Ca am plecat iti cer iertare,
    Caci te-am iubit de la-nceput,
    De mic copil, cand am crescut,
    Si-acum mai mult te strig/te plang
    De-aici, din departare.

    Cand ma gandesc la voi, ma doare
    'N suflet ca v-am parasit,
    Atunci pe toti eu v-am iubit,
    Si-acum mai mult de voi mi-e dor,
    De-aici, din departare.

    De Tara dorul este mare,
    Pe drum de cand am pribegit,
    Atunci pe tine te-am iubit,
    Si-acum iti scriu, iubita mea,
    De-aici, din departare.

    Si zi si noapte-ti cer iertare,
    Caci te iubesc asa cum esti,
    Frumoasa mea, din cartea de povesti,
    (O, Tara mea, frumasa ca-n povesti!)
    Asa te vad acum, o Tara mea,
    De-aici, din departare.

    Ion

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.