Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

vineri, 8 februarie 2013

Advertoriale şi Articole SEO


La Stake Stag Advertoriale şi articole SEO
De la bun început se cuvine să fac o precizare: Advertoriale sunt articole de publicitate. Prin intermediul lor se realizează comunicaţii de marketing cu scopul de a cunoaşte o unitate economică sau comercială şi produsele ce se realizează şi se vând acolo. Pentru realizarea acestui obiectiv se folosesc diferite mesaje care au menirea să-i atragă pe potenţialii clienţi.

La realizarea acestor articole nu lipsite de importanţă sunt prezentările privind calitatea mărfurilor şi prestărilor de servicii, ale termenelor de garanţie şi performanţelor tehnice; asigurarea serviciilor de revizii periodice, întreţinere şi reparaţii în cazul diferitelor aparate. Toate acestea au menirea să stârnească interesul celor care citesc articolul respectiv şi să atragă un număr cât mai mare de oameni care să dorească a deveni beneficiarii respectivelor servicii.

Activitatea de marketing este susţinută de advertorial prin scurte instructaje care să-i îndrume pe clienţi asupra modului cum să facă alegerea produsului dorit, locurilor unde pot să apară anumite defecte şi care ar fi aceste defecte, cum trebuie montate şi utilizate anumite ansambluri şi subansambluri, perioadele de revizie, modul în care se face exploatarea corectă la unele aparate electrocasnice.

Pentru ca advertorialul să aibă priză la cititori, el trebuie să fie scris cât se poate de clar, fără greşeli gramaticale şi fără repetiţii inutile. Din conţinutul advertorialului nu trebuie să rezulte că se face o prezentare exagerat laudativă, dar nici una care să fie lipsită de aprecieri pozitive. Cititorii advertorialului trebuie să fie convinşi că nu sunt „traşi pe sfoară” şi că autorul l-a scris din convingere personală nu doar din obligaţie pentru a-şi vinde marfa.

Spre deosebire de advertoriale, care sunt, după cum am arătat mai sus, articole de publicitate, articolele SEO sunt articole de promovare a unui site Web. Această promovare se face prin crearea de backlink-uri şi catalogare într-un anumit domeniu.

Înscrierea în directoare trebuie să mărească numărul linkurilor ce trimit vizitatorii către Site. De asemenea, înscrierea în directoare trebuie să creeze o legătură de asemănare între domeniul siteului respectiv şi alte siteuri din acelaşi domeniu, dar si să uşureze accesul roboţilor de căutare spre acel site.

Pentru ca un Site să fie înscris în directoare WEB trebuie ca el să fie funcţional în totalitate, iar linkul trimis pentru înscriere trebuie să fie corect, deoarece în caz contrar se pierde promovarea. De asemenea este necesar ca la înscrierea în directoarele WEB să fie precizate datele de contact pentru a se putea face catalogarea siteului atât după adresa domiciliului, cât şi după locul în care se efectuează afacerile.

La înscrierea unui Site în directoare WEB se recomandă utilizarea firmelor sau persoanelor SEO. La alegerea acestora este bine să se solicite explicaţii clare dacă au liste cu clienţii lor şi ce rezultate au obţinut, dacă au o recunoaştere în domeniu. După obţinerea acestor informaţii trebuie să se verifice dacă ele sunt adevărate şi actuale, verificare ce se face prin contactarea unor clienţi din lista furnizată.

În vederea efectuării unei bune alegeri este bine să se solicite oferte de la mai multe firme şi persoane SEO, iar după stabilirea prestatorului de servicii este util să se încheie un contract sub formă scrisă în care să fie prevăzute toate înţelegerile stabilite şi metodele folosite.

Dar pentru o mai bună înţelegere a rostului articolelor SEO în activitatea bloggerilor se cuvine să se ţină seam şi de recomandările domnului Liviu Rădulescu pe care le găsiţi aici: http://www.balantza.com/esti-blogger-atunci-uita-de-seo/



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.