La Stake
Stag Advertoriale şi articole SEO
De la bun început se cuvine să fac o precizare:
Advertoriale sunt articole de
publicitate. Prin intermediul lor se
realizează comunicaţii de marketing cu scopul de a cunoaşte o
unitate economică sau comercială şi produsele ce se realizează şi
se vând acolo. Pentru realizarea acestui obiectiv se folosesc
diferite mesaje care au menirea să-i atragă pe potenţialii
clienţi.
La
realizarea acestor articole nu lipsite de importanţă sunt
prezentările privind calitatea mărfurilor şi prestărilor de
servicii, ale termenelor de garanţie şi performanţelor tehnice;
asigurarea serviciilor de revizii periodice, întreţinere şi
reparaţii în cazul diferitelor aparate. Toate acestea au menirea să
stârnească interesul celor care citesc articolul respectiv şi să
atragă un număr cât mai mare de oameni care să dorească a deveni
beneficiarii respectivelor servicii.
Activitatea de marketing este susţinută de
advertorial prin scurte instructaje care să-i îndrume pe clienţi
asupra modului cum să facă alegerea produsului dorit, locurilor
unde pot să apară anumite defecte şi care ar fi aceste defecte,
cum trebuie montate şi utilizate anumite ansambluri şi
subansambluri, perioadele de revizie, modul în care se face
exploatarea corectă la unele aparate electrocasnice.
Pentru ca advertorialul să aibă priză la
cititori, el trebuie să fie scris cât se poate de clar, fără
greşeli gramaticale şi fără repetiţii inutile. Din conţinutul
advertorialului nu trebuie să rezulte că se face o prezentare
exagerat laudativă, dar nici una care să fie lipsită de aprecieri
pozitive. Cititorii advertorialului trebuie să fie convinşi că nu
sunt „traşi pe sfoară” şi că autorul l-a scris din convingere
personală nu doar din obligaţie pentru a-şi vinde marfa.
Spre deosebire de advertoriale, care sunt, după
cum am arătat mai sus, articole de publicitate, articolele SEO sunt
articole de promovare a unui site Web. Această promovare se face
prin crearea de backlink-uri şi catalogare într-un anumit domeniu.
Înscrierea
în directoare trebuie să mărească numărul linkurilor ce trimit
vizitatorii către Site. De asemenea, înscrierea în directoare
trebuie să creeze o legătură de asemănare între domeniul
siteului respectiv şi alte siteuri din acelaşi domeniu, dar si să
uşureze accesul roboţilor de căutare spre acel site.
Pentru ca un Site să fie înscris în directoare
WEB trebuie ca el să fie funcţional în totalitate, iar linkul
trimis pentru înscriere trebuie să fie corect, deoarece în caz
contrar se pierde promovarea. De asemenea este necesar ca la
înscrierea în directoarele WEB să fie precizate datele de contact
pentru a se putea face catalogarea siteului atât după adresa
domiciliului, cât şi după locul în care se efectuează afacerile.
La
înscrierea unui Site în directoare WEB se recomandă utilizarea
firmelor sau persoanelor SEO. La alegerea acestora este bine să se
solicite explicaţii clare dacă au liste cu clienţii lor şi ce
rezultate au obţinut, dacă au o recunoaştere în domeniu. După
obţinerea acestor informaţii trebuie să se verifice dacă ele sunt
adevărate şi actuale, verificare ce se face prin contactarea unor
clienţi din lista furnizată.
În vederea efectuării unei bune alegeri este
bine să se solicite oferte de la mai multe firme şi persoane SEO,
iar după stabilirea prestatorului de servicii este util să se
încheie un contract sub formă scrisă în care să fie prevăzute
toate înţelegerile stabilite şi metodele folosite.
Dar pentru o mai bună înţelegere a rostului
articolelor SEO în activitatea bloggerilor se cuvine să se ţină
seam şi de recomandările domnului Liviu Rădulescu pe care le
găsiţi aici:
http://www.balantza.com/esti-blogger-atunci-uita-de-seo/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.