Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

marți, 21 decembrie 2010

Ziua solstiţiului

Astăzi, de ziua solstiţiului, a fost timp frumos, cu mult soare şi temperaturi pozitive. Cu alte cuvinte, a fost o zi de primăvară timpurie. De dimineaţă nu ştiu dacă vârcolacii au mâncat sau nu luna pentru că nu era pe orizontul nostru, ci undeva ascunsă după Dealul Mamut.
Dar ziua solstiţiului a fost şi o zi în care am avut multă treabă. A trebuit să curăţ camera pentru a-l aştepta pe Moş Crăciun. căci moşului nu-i place să găsească dezordine în cameră. Norocul meu că m-a ajutat Ioana. Ea a folosit aspiratorul, 
iar IO m-am jucat cu bebe. 
Şi treaba a mers strună.
După ce Ioana a terminat de aspirat, a venit şi mi-a luat locul lângă Bebe. Doar este frăţiorul ei şi îl iubeşte mult. De aceea îl mai şi ceartă când îşi bagă mânuţa în guriţă sau face alte năzbâtii de bebe.
Şi uite aşa,  a trecut şi ziua solstiţiului. În zori, mai precis la ora 1,38 soarele îşi schimbă traiectoria drumului. De acum ziua va creşte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.