Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 16 decembrie 2010

Ziua XVI

Ziua cu numărul 16 din luna decembrie a fost una ca oricare alta de până acum. Nimic nou sub norii de plumb. Nimic nou la gura caloriferului. De dimineaţă am fost doar eu şi "prichindel" iar după-masă am avut şi parteneră pe "mica prinţesă". Moşul s-a ocupat de calculator şi a ascultat "poveştile prichindelului", care de la o vreme s-a plictisit de povestit şi a adormit. Ioana după ce a venit de la grădiniţă a mâncat, apoi s-a culcat. Aşa că moşu a povestit doar cu calculatorul. Până una-alta şi poveştile de la calculator au semănat mai mult a pierdere de vreme. Dar cine să-l mai ia la întrebări pe moşu? că doar îi bătrân şi a dat bine în mintea copiilor.
Fotografiile au fost făcute de Ioana.

Un comentariu:

  1. cum ar putea să fie altfel, cu doi pui şi-o grămadă de jucării prin prejur?
    iar calculatorul ajunge şi el tăt un soi de jucărie. mie-mi spui?! :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.