Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

marți, 22 martie 2011

Şanţul cetăţii noaptea


2 comentarii:

  1. pare o invitație la plimbări nocturne. aviz insomniacilor!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place, ma excita, dar mi-e si frica. Tot asta mi-a adus amite de o seara pe care am petrecut-o la munte cand aveam vreo 18 ani, m-am imbataty prima oara cu sampanie (de ma- durut ingrozitor capul a doua zi), si margeam pe ulitele orasului aluia de munte cu un coleg de-al meu de liceu si ii vorbeam tare in frantuzeste si ii spuneam de fapt ca il iubesc , dar lui i se facuse rusine cu mine , si nu pentru caii spuneam ca il iubesc, dar pentru ca vorbeam frantuzeste, si-mi tot spunea sa shut up ! De aceea am sentimente mixte, dar destul de puternice, legate de caesata poza.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.