Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

marți, 19 iulie 2011

Izolatori

8 comentarii:

  1. Deci acesta este misterul de nu se ating, sub rafalele de vânt! Nu am văzut până acum... Ingenios!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am știut până acum!
    Zi perfectă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. note pe portativ... numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. este cumva SECUNDA MARITA intre La și SI ?

    oricum, este o gamă mai ciudată, dar în prezent ....indispensabilă;

    bun fotograf ești, nu este meritul aparatalui photo (nu întreb ce marcă este, am observat că ai mai multe --- să le folosești sănătos și vesel )

    RăspundețiȘtergere
  5. Noa serbus. Încă odată mulţam pentru aprecieri.

    @ Anonim, te dezamăgesc. Nu am decât un aparat Nikon CoolPix 3100. Cu el lucrează şi Ioana de când avea 3 ani. Acum are 5. Motiv pentru care l-am "bandajat" cu bandă de izolat să nu-şi piardă bateriile. Dar de lucrat am lucrat şi cu un Smena şi un Eastar. Puţini mai ştiu cum arătau acele aparate.

    @ Carmen. Nu am rândunele. Nu ştiu pe unde sunt, că în vara asta dacă am văzut zece sunt multe şi acelea erau doar unde şi unde în afara oraşului. Nu le place traiul la bloc.

    RăspundețiȘtergere
  6. La scaldat! Varianta secolului 21! Inspirat! Cu bine!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.