Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 6 iulie 2011

Miercuri...(26) 9





24 de comentarii:

  1. ...te uita la soare cum printre crengile copacilor isi croieste rasaritul intr-o noua zi de vara...

    RăspundețiȘtergere
  2. un rasarit...si o micuta dulce si curioasa mirosind regina noptii pe care o ador...ce frumuseti aici la tine :)
    o zi de miercuri minunata iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Care din ele e "regina noptii"?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ioana cuceritoarea Bălgrdului,a fost întronată ca regina burgului!
    Atât regina zilei cât și regina nopții,dar mai ales regina lu' abbilbal!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mmm, ce frumos ! Mirosul de regina nopţii mi-a amintit de grădina bunicii mele. Mulţumesc !

    RăspundețiȘtergere
  6. Miao, ce frumos! Tare mi-ar mai plăcea să dorm printre florile alea din ultima poză!

    RăspundețiȘtergere
  7. vreau si eu niste seminte de regina noptii!! In ultimii ani nu a iesit nici una pe balcon oricit am incercat!

    RăspundețiȘtergere
  8. happy ww :)
    frumoase reginele tale..

    RăspundețiȘtergere
  9. Parfumul inserarii.

    Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-am dorit de mai multe ori să am timp pentru a parcurge "la picior" vechiul Karlsburg...

    RăspundețiȘtergere
  11. Simplu si foarte frumos! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoase cadre. Numai bine si happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  13. Superbă prințesa care miroase
    regina nopți!
    O zi superbă!

    RăspundețiȘtergere
  14. Imagini atât de sensibile şi frumoase care sigur vor ajunge la inima oricarei persoane care le priveste,

    RăspundețiȘtergere
  15. Toate fotografiile sunt frumoase, dar ultima este absoluta! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Vă mulţumesc pentru aprecieri. Cei care cunosc Cetatea Alba Iulia ştiu că soarele era spre asfinţit. Dar sună mai frumos "un răsărit" care să încununeze "mica regină a burgului".
    Fie ca toţi copilaşii să aibă parte de o copilărie fericită, pentru că toţi sunt frumoşi şi mie-mi place să-i privesc cum se străduiesc să se descurce.

    RăspundețiȘtergere
  17. ce de soare :)
    vreau sa miros si eu regina la apus

    RăspundețiȘtergere
  18. ce potpuriu ai facut tu aici! Soarele la asfinti este preferatul meu. Iar de mogaldeata ta ...fara cuvinte :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Servus Abbilbal ! Frumos ...în toate pozele ai prins un soare chiar şi în ultima . Minunătia mică e chiar mai mult de-atât !!

    RăspundețiȘtergere
  20. Care e mai frumoasa? Nu stiu. O saptamana placuta.

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi place foarte mult a 2a,mie nu-mi ies niciodata pozele cu soarele in fata. Si copilutza cu floricele, bineinteles :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Noa serbus. Încă odată vă mulţumesc la toţi.

    "Copiluţa cu floricele" apare şi fără în fotografia a III-a. Acolo îmbrăţişează lumea, soarele şi libertatea. Deci şi pe voi.

    @Neuroanchiloza. Probabil foloseşi un timp de expunere prea mare. Dar asta depinde şi de puterea aparatului.

    RăspundețiȘtergere
  23. The sweet smell of nature is the sweetest of them all. And with the sun shining, what more could we ask for...

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.