Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

sâmbătă, 16 iulie 2011

Pază la urcarea în cetate

5 comentarii:

  1. Nu cunosc locul, dar îmi plac felinarele, iar despre ... "pază" (bănuiesc că vă referiţi la paza bicicletei), calea spre cetate se face cu pasul şi gândul smerit de păşire pe urme de istorii (chiar de treptele i-s noi). Cum arată în rest cetatea, sau ce-au vrut vremurile de-a mai rămâne din ea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sărutmâna. Mergi pe blog în jos şi vei vedea. Imagini din cetate sunt multe în Bălgradul de azi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Profit de faptul că am ajuns la un computer de pe care pot scrie şi de pe care nu-mi este blocată comentarea pe blogspot, ca să îţi confirm că trec mereu pe-aici, chiar dacă nu tropăi şi nu trântesc uşa şi nici nu las urme pe parchet!
    Să ai o zi minunată în fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
  4. da' ce Dumnezeu, măi Zamfire, nu s-a mai reparat comentatul pe blogspot? eu n-am mai auzit aşa o chestie. hmmm...
    o fi un soi de virus...în fine.
    oricum, ştii :) noi te vedem când treci prin ogrăzile noastre şi ne bucurăm că eşti întreg.
    Scuze, Liviu, de intrat în poveşti de la tine.

    să fiţi cuminţi! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Noa serbus.
    Irina, nu-i bai. Îmi place să ascult poveşti. Puteţi utiliza liniştiţi blogul meu pentru dialog.

    Vecine Zamfir, ştiu că intri şi citeşti, chiar dacă nu laşi urme pe unde umbli.

    Şi nu în ultimul rând o precizare la fotografie. Pza se referă la combinaţia maşină-bicicletă parcate la urcarea pe scări.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.