Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 24 ianuarie 2013

Am găsit Stake TAG !


- sursa celor trei imagini: Internet -

IATĂ-L, Stake TAG e aici !
Uf, ce mult am umblat şi ce greu l-am găsit pe Stake TAG. Şi pentru că am dat de el, iată-i adresa:
http://stake-tag.com/ad-category/advertoriale/

Am intrat în clădirea ce purta firma respectivă atârnată vizibil deasupra uşii pentru a mă documenta. Peste tot erau diverse anunţuri. Care mai de care mai atrăgătoare.  Pe un panou am găsit afişate răspunsurile date diverşilor vizitatori. Printre acestea se spunea că „absolut toate ofertele publicate pe Stake TAG sunt verificate in prealabil”. Deci, un lucru bun pentru a evita tentativele de păcăleli prin dezinformare.

Într-un alt loc se spune că „Pe Stake TAG totul este transparent, diferit de serviciile acordate pe alte platforme!” Deci echipa Stake TAG se străduieşte să aducă relaţii normale, de bună înţelegere între bloggeri, relaţii profesioniste între bloggeri şi advertiseri sau între prestatori şi ofertanţi, fapt pentru care echipa Stake TAG consideră că „transparenţa asigura credibilitate, căci credibilitatea asigura expunere, expunerea asigura volum, volumul asigura profit, un profit atât pentru blogger cât si pentru advertiser !”

Întrebarea care se pune este: „ce aduce Stake TAG în plus faţă de restul advertiserilor din online?” Răspunsul este dat tot de echipa Stake TAG care spune: „În primul rând Stake TAG prestează servicii tipice unui web advertising broker, de unde rezultă că suntem singura entitate în acest moment ce prestează astfel de servicii, exclusiv pe online, din Romania! Noi nu facem advertising, nu intermediem, nu construim campanii de advertising, nu ne ocupam de plata si efectuarea plătii, nu manevram banii nimănui, deci nu expunem la risc nici una dintre părţi, nici prestatorii şi nici ofertanţii! De aici rezultă că plusul este sinonim cu imparţialitatea, facilitarea contactului direct, transparenţa datelor şi ofertelor dar mai ales minimalizarea riscului unei investiţii făcute de către oricare dintre părti!” Dar cel mai mare avantaj pe care-l aduce Stake TAG este acela că neintermediind ofertele, nu percepe şi nici nu impune comisioane,  spre deosebire de intermediarii de pe piaţa de advertising online care percep comisioane de 60-70% şi ajung să ofere un articol SEO la preturi derizorii. În acest fel ei distrug piaţa deoarece în loc de profesionalism apare amatorismul, intelegerile se fac cu oameni ce nu ştiu valoarea muncii lor şi care prin lipsa calităţii serviciilor oferite încep să ţină la distanţă advertiserii de potenţialul oferit de blogosferă.

Dar atunci „De ce preţurile indicate pe Stake TAG sunt cu mult mai mari decât cele de pe alte platforme sau cele înaintate de diversi?”  Şi răspunsul la această întrebare este dat tot de către echipa Stake TAG:  „pentru că nu intermediem. Pur si simplu lăsăm oferta direct, de unde rezultă că plata unui comision nu exista! Preţurile sunt ”de prima mana”, aşa cum sunt numite în mediul de afaceri!

O altă explicaţie ar fi aceea că preţurile practicate de către cei mai mulţi intermediari de pe piaţa online de advertisind sunt ale unor bloggeri care nu ştiu să-şi aprecieze valoarea muncii sau ale unora care profită de lipsa de informaţie din acest domeniu. De aceea este bine ca cei care doresc să se aventureze în această activitate trebuie mai întâi să facă o temeinică documentare şi numai după ce capătă o minimă experienţă în domeniu să treacă la lucru.

Cât priveşte seriozitatea Stake TAG, o serie de bloggeri şi advertiseri  au confirmat că au contractat/vândut oferte cu respectarea înţelegerilor iniţiale din toate punctele de vedere, inclusiv a plăţilor.


Aşadar, pentru doritorii de vânzări advertoriale şi alte servicii online, este bine să se treacă prin ograda StakeTAG pentru documentare unde vor găsi o serie de informaţii utile menite să faciliteze raportul blogger – advertiser.

Spor la treabă !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.