Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 23 ianuarie 2013

Miercuri... 89





Se ivesc zorile ! 

48 de comentarii:

  1. Frumos Bălgradul de azi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dantele negre pe cerul roz ... Noapte buna, Liviu !

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos surprins cerul în amurgul zilei...

    O noapte bună, Abbilbal! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. voaluri roz pe cerul tau...
    frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos!Eu vroiam sa pun azi un apus,ca ivitul zorilor e mai greu .Gandurile se suprapun uneori.O noapte linistita !

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb albastru-roz ! Sperana că vine ceva bun,curând,fără zăbavă !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce matinal esti! frumoase fotografiile tale, se merita :)
    (eu sunt deja de o ora la serviciu, pana cand rasare soarele, acum in sezonul rece)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Formidabile fotofrafii.
    Un pic prea triste?
    Totuşi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt triste fotografiile pentru că şi noaptea este tristă când o alungă zorile.

      Ștergere
  9. timid dar sigur! :)
    zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  10. frumoase combinaţii de culori...
    o zi frumoasă, Liviu!

    RăspundețiȘtergere
  11. Apus in roz... frumoase imagini!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este apus, este răsărit de soare. Mâine o să dau şi fotografiile cu apus de soare.

      Ștergere
  12. Ai făcut niște fotografii foarte frumoase, în care culorile reci se asortează perfect cu anotimpul. O zi frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. omule, cum de esti treaz la asemenea ore? ca eu pe la 9 dimineata ma uit pe fereastra si ora 18 nu ma prinde pe-afara, ferit-a sfantu`!
    buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase fotografii, îmi plac culorile și lumina de zori, noi compoziții rafinate.

    RăspundețiȘtergere
  15. Superbe toate pozele..
    Este o încântare sa fie privite.
    Îmi plac mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că-ţi plac şi apreciezi fotografiile mele.

      Ștergere
  16. Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    Felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Se anunta vremuri "roz" în Romania? :)))

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte frumoase fotografii, superbe combinatii de culori.
    Zi colorata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este meritul meu, ci meritul naturii că a combinat aceste culori. Eu doar le-am imortalizat pentru că mi-au plăcut.

      Ștergere
  19. Un răsărit superb surprins în imagini!
    O zi plină de frumos și senin vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc Sara şi bine ai revenit în Bălgradul de azi.

      Ștergere
  20. Felicitari pentru acest moment al zilei surprins in nuantele pictate de natura! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Foarte frumos surprins cerul :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Bună liviu!
    Superbe imagini!
    Zi faină să ai!

    RăspundețiȘtergere
  23. O inserare racoroasa dar atat de frumoasa!
    Imi plac mult nuantele de roz ale cerului.
    Happy WW, Liviu!

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce seara frumoasa in Balgrad !
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  25. Un apus de soare care picteaza intregul tinut.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.