Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

luni, 7 aprilie 2014

Serviți o cafea !

Articol scris pentru concursul orkestra.


Detalii campanie
“Ziua buna se incepe cu o cafea buna” 

- Bună dimineața ! Cafeaua este gata și servită !

Oooo, Ce aromă  plăcută !  Îmi vine s-o beau din priviri.
- Eu nu o beau din priviri, ci din cana mare.

Din cauza unei hibe n-am reușit să scot cana mea din aparatul de fotografiat și am folosit o imagine luată de pe internet. Cana mea e dublă față de asta.

- Glumești !
- Nu glumesc deloc, sunt un mare cafegiu.
- Și câte căni consumi?
- Căni niciuna, doar cafeaua din ele.
- Bine, bine, dar câte cafele consumi?
- Crezi că stau să le număr? Nu am vreme de așa ceva ! Dar ziua și noaptea se adună în tot cazul, destul de multe.
- Cum, bei cafea noaptea?
- Da, de ce nu?
- Și mai poți dormi?
- Ca un prunc. Dar hai, lasă întrebările  și bea-ți cafeaua ! E făcută "espresso" pentru tine la un aparat Philips







- Da, e bun espresso tău marca SAECO Mulțumsc












P.S. Iată și cana din care consum eu cafeaua:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.