Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

sâmbătă, 26 aprilie 2014

ZEOLIT



ZEOLIT, mister și realitate.
Zeolit, un nume ce nu spune aproape nimic la prima vedere. E doar un mineral, dar un mineral creat de Dumnezeu cu multe proprietăți chiar terapeutice. Un miracol deci. !
Dr.Cătălin Luca a studiat atent acest mineral și i-a descoperit aceste proprietăți. Bun pentru problemele urinare, bun pentru combaterea constipației dar și a diareeei, bun pentru reglarea circulației sanguine, bun pentru combaterea tromboflebitei, bun pentru combaterea durerilor reumatismale, bun pentru eliminarea diferiților noduli, bun pentru toate hibele ce le are un om, deci bun la toate.

Eu am început să iau Zeolit din simplă curiozitate. Am auzit de el, am căutat pe Internet să văd ce se zice despre el, apoi m-am decis să văd la ce este bun. Și am văzut.

În urmă cu vreo doi ani am alunecat pe gheață ți am căzut. Nu mi s-a rupt nimic, dar aproape trei săptămâni nu m-am putut mișca din cauza durerilor de spate. Cu timpul mi-au trecut acele dureri, dar după ce am luat Zeolit a începu să mă doară din nou spatele. De data asta erau durerile "vindecării". Nu mai am nimic nici atunci când se schimbă vremea.

Periodic luam niște pastile pentru reglarea tensiunii arteriale. Acum nu le mai iau deloc, deși cafea consum din abundență. Cu zeci de ani în urmă mi s-a dat un verdict că am fierea leneșă Am activat-o cu oțet de mere după care mâncam orice, inclusiv ceapă, fără să mai fiu deranjat de fiere. După ce am luat Zeolit am simțit niște furnicături în zona ficatului, iar acum din nou nu mai am nimic. Pe la patruzeci de ani mă cam supărau rinichii. Acum s-au potolit și urinarea este perfectă. Dacă am avut cumva și probleme cu prostata, acum s-au rezolvat și acele probleme.

De o bucată de vreme am niște dureri puternice prin coloana vertebrală. Știu că am două vertebre tasate în zona lombară și că toamna trebuia să stau mai mult lungit în pat pentru a nu se mai freca acele vertebre. Dar acum este primăvară, o perioadă în care nu mă durea coloana. Probabil acum se remediază și acea tasare. Ar mai fi de adăugat furnicăturile prin degetele mâinii stângi și durerile de genunchi și glezne. Probabil Zeolitul a ajuns și în aceste zone să se bată cu hibele ce le am.

Voi trăi și voi vedea, iar după ce voi vedea am să vă povestesc ce am văzut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.