Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 8 august 2013

BLOG_GER !

Articol scris pentru Blog Power 77
Uries propune:
Blogger de succes?
Vrei sa devii un blogger cunoscut in bloggosfera romaneasca? Cum procedezi?
Ce insemna pentru tine sa fii blogger?
Jurnalistii consacrati pot fi de succes si in online?

Prietenul nostru Urieș ne supune unui test. 
Vrea să știe dacă dorim să devenim bloggeri cunoscuți în blogosfera românească.

Ce ar fi de spus? Nimic deosebit pentru că în momentul în care am deschis unul sau mai multe bloguri pe care le-am inclus în “Toate blogurile” am acceptat acest lucru ce nu s-a realizat de la bun început. A trebuit să treacă o perioadă de timp pentru a afla oamenii despre noi mai ales dacă nu am forțat nota.

Cât de cunosut am ajuns IO?

Habar nu am. Zelistul îmi spune că am poziția oscilatorie de la 591 la 1500, că au fost peste 85693 afișări și peste 45900 vizitatori de la înființare, am PR 3/10 și o colecție impresionantă de steaguri. O fi bine, n-o fi bine? Nu știu. Las analiștii să se pronunțe. IO merg mai departe pe drumul ce de-acuma-i bătătorit.

Dar ce însemnă pentru mine să fiu blogger? Adecă ce? Blog în ger sau să am blog-în-ger? Ce poate fi aceea blog_ger? Să fie vorba despre omul care în lipsa unei alte ocupații a creat un blog din proprie inițiativă sau îndemnat de alții (cum este cazul meu), scrie pe acel blog când are vreme și inspirație, se cătrănește când îi este blocat și mai ales când nu-l mai poate activa, mai publică și fotografii, participă la diverse concursuri fără pretenția de a câștiga ci doar așa, pentru a se da mare și să se afle în treabă (cum fac IO, bunăoară).

Ce ar mai însemna pentru IO să fiu blog_ger? Un dialog cu unul și cu altul, oameni de diferite vârste și diverse ocupații, oameni pe care nu-i cunosc decât după pseudonim și avatar, de cele mai multe ori nereal, oameni care nu de puține ori își ascund sexul și vârsta, iar după ce-și pun masca de blogger înjură și insultă “ca la ușa cotului”. Dar eu îi cred oameni la locul lor și discut cu ei așa cum se prezintă. Pentru mine toți sunt oameni serioși și-mi place să discut cu ei la persoana I. În prezența lor mă simt și IO mai “tinăr”.

Dar un jurnalist consacrat poate fi de succes și în online? Păi de ce nu? Doar respectivul jurnalist știe scrie și scrie bine. Că în online nu mai folosește pixul sau stiloul, ci tastatura, are vreo importanță? Eu, în necunoștință de cază supun că nu.

Interesant este că nici ei nu sunt scutiți de atacurile murdare, uneori venite chiar din partea altor confrați. Și asta pe motiv că nu le place subiectul abordat, că nu țin seama de opiniile lor și câte altele de parcă cineva ar trebui musai să renunțe la propriile-i opinii pentru a se încadra în grupul “valorilor” impuse de ei.

Nici eu nu am fost scutit de astfel de “critici”, dar cu timpul m-am lecuit și am înțeles că fiecare are dreptul la propriul punct de vedere și ca atare dacă cineva scrie ceva ce nu-mi convine, ignor și trec mai departe, mai ales în probleme religioase și politice, domenii cu cel mai ridicat “grad de risc”.


Iată deci cum văd IO un “blog în ger” apreciat pe pagini de socializare.

Alți BLOGGERI:
1. Cristi
2. Nymphetamine
3. Maria
4. Blog de succes
5. Denisa
6. Dana Lalici
7. IOANA
8. Uries

10 comentarii:

  1. Il vedeti asa cum ma asteptam. Cu sinceritate si o deosebita modestie.

    RăspundețiȘtergere
  2. E frumoasă metaforă cu blog-în-ger... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum spuneam si in articolul meu: nu cred ca bloggerii se urasc. Poate doar se invidiaza, dar nu cred ca se urasc. Isi vorbesc destul de des observ "ca la usa cortului" dar cred ca e din cauza invidiei. Deh, trebuie si de-asta cateodata. spirit de competitie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Progresul se bazează pe contraziceri și contradicții

      Ștergere
  4. Liviu draga tu tot sincer esti... Asa cum iti si sta bine, de-aia mai si arunc cate un ochi si pe la tine.

    Legat de blog-ger vreau sa-ti spun o parere de fost jurnalist, nu cu atat de mare succes: stii sa scri, esti jurnalist de succes, te stie lumea, afla ca ti-ai facut blog, scrii si din prima saptamana ai 1000 de vizitatori si 200 de comentarii zilnic, asta inseamna ca ai succes online? Nu, exista altii care au inceput sa scrie din 2005 si acum au 4000 de vizite zilnice, ala se numeste succes autentic de blogger. Parerea mea, nu dau cu paru'... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si cand vin la Arad, spre sfarsitul lunii, dau eu o bere si tu inca una... Rece, altfel o refuz. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc pentru vizită. Așa după cum spuneam, nu mă considr "blogger de succes". Mă mulțumesc și cu 4-5 cititori fără comentarii.

    P.S. Eu nu sunt din Arad. Sunt din Alba Iulia. Dacă ai drum pe aici, accept întâlnirea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aha, pai atunci sa stii ca eu am origini foarte adanci in Alba, si chiar sunt asteptat de ceva vreme acolo...

    RăspundețiȘtergere
  8. Echidistant si ponderat, sunteti un model pt oamenii de succes din zilele de azi!
    Ioana S.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.