Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 21 noiembrie 2013

Către Moș Crăciun

Articol scris pentru concursul
2013


Proba 25. Scrisoare către Moș Crăciun


Probă propusă de

Dragă Moș Crăciun,

Sunt și eu un moș ca tine, dar nu la fel de  bogat cum ești tu,  căci venitul meu se rezumă la o pensie „nesimțită”, cum grăia un mare șef cu ceva vreme în urmă, din care, după ce-mi plătesc datoriile la domnul stat,  rămân lefter.

Dar văzând că în anul 2013 Editura Nemira a lansat  http://www.nemira.ro/diverse/craciunul-in-cele-mai-frumoase-povestiri-2250.htmlpovesti=”craciun”>Crăciunul în cele mai frumoase povestiri am comandat-o.  Nu de alta dar am o păpușă în clasa a II-a și un voinic „student” la grupa mică cărora le plac poveștile, iar celui mic îi place s-o asculte pe surioară citind.  


Poveștile lui Charles Dickens intitulate “Spiriduşii Crăciunului” sau pe “Uriaşul cel egoist” scris de  OSCAR WILDE, “Crăciunul în Poganuc” al lui  HARRIET BEECHER STOWE, “Scrisoare de la Moş Crăciun” de MARK TWAIN și asta pentru a aminti doar câteva titluri de povești și autori ce se regăsesc în conținutul volumului: „Crăciunul în cele mai frumoase povești, sper să-i încânte.



N-am să te mai plictisesc cu alte pretenții și asta pentru că eu nu-mi mai doresc nimic altceva decât sănătate ca să-i pot vedea pe cei doi prunci la casele lor. Nu ar fi prea mult vreo 15 ani colo,  puși peste ce am acum. La final se vor aduna ceva ani în straița (traista) mea, dar nefiind vorba de un sac și nici măcar de o desagă, sper să o pot duce fără mari opinteli.


Totuși, nu voi trimite scrisoarea fără ați prezenta și visul unui copil de șapte ani:

DRAGĂ  MOSULE  ASI  DORI   SĂ  PRIMESC   DE   LA   TINE    FOARTE  FOARTE   MULT
. . .

                                      CU   DRAG   NICOLETA      ȘI    CRISTI          

Adăugată după primirea cadoului:
                                       



Un comentariu:

  1. Sa-ti umple Mosul traista, cu ani multi(si usori) iar celor mici multe, multe...din tot ce-si doresc...

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.