Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 3 decembrie 2014

Miercuri... 181

Aspecte de la parada din 1 decembrie



























Ziua s-a teminat cu un spectaculos foc de artificii pe care l-am urmărit printre ramurile vişinului din colţul casei mele.

Startul maratonului MFC s-a dat de Carmen AICI

46 de comentarii:

  1. La multi ani, România! minunata parada! a adus bucurie în inimile românilor.
    Frumos si focul de artificii!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca a fost o parada frumoasa! Si la Bucurestia fost frumos, am publicat ieri ceva imagini de la parada din Bucuresti.
    Numai bine, Liviu, sa ai o miercure frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasă parada de la Alba-Iulia! O zi cât mai plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  4. Great pics, I really like this photo tree at night !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că-ţi place cum arată noaptea vişinul meu.

      Ștergere
  5. Frumoase imagini surprinse la paradă, felicitări !

    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  6. Af ost frumoasa parada! Eu m-am multumit s-o urmaresc de la TV! :) Iti doresc o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost frumaoasă dar am îngheţat de frig că nici astăzi nu mi-am revenit.

      Ștergere
  7. cred ca le-a placut nepoteilor tai :)
    la multi ani de ziua noastra, draga Liviu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei nu u rezistat şi au plecat cu tatăl lor după vreo jumătate de oră de stat în frig.

      Ștergere
  8. A fost frig? Armata Română are de toate. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  9. A fost o paradă frumoasă,fără zăpadă!
    La mulți ani,Liviu!
    O zi faină îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mandrii ca suntem romani! O zi frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt mândru de treaba asta şi nu am fost tentat să-mi părăsesc ţara.

      Ștergere
  11. impresionanta parada ne-ai supus atentiei
    zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ţi-au plăcut secvenţele de la paradă.

      Ștergere
  12. mi-ar fi placut sa fiu acolo:)
    faina atmosfera!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu trufie inainte. :) Multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce frumos ! La multi ani, Romania!
    Artificiile sper ca au fost admirate cu o cana de ceai sau vin fiert !
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. La nimeni nu am văzut până acum maşină de pompieri :)
    La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fost şi pompierii, jandarmii, protecţia civilă şi SMURDUL. Toţi sunt ai noştri şi au avut loc în coloană.

      Ștergere
  16. O parada cu de toate, ca la carte, dar mai ales cu multa mandrie. La multi ani! Noapte buna si odihnitoare!

    RăspundețiȘtergere
  17. A fost tare frumos în cetatea Bălgradului de Ziua Naţională. Nici nu se putea altfel, în oraşul Marii Uniri.
    Numai bine şi zile frumoase, Abbilbal! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost frumos, lume multă şi liniştită, nu ca în alţi ani când huiduiau doar de dragul huiduielilor.

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. Mă bucur că ţi-au plăcut aceste aspecte de la paradă.

      Ștergere
  19. Ce frumoasa parada! Sper sa ajung si eu intr-un an la Alba Iulia de ziua nationala, sa vad parada de acolo. Este un loc cu o insemnatate deosebita si cred ca un 1 Decembrie petrecut acolo are un farmec aparte.
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Alba Iulia nu se organizează paradă în fiecre an.

      Ștergere
  20. Parada-n cer si pe pamant!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Am ajuns asa tarziu pentru ca am alergat prin zapada mare! :)
    Multa lume s-a adunat acolo! Aplauze voua! :)
    Imaginea in noapte imi place foarte-foarte! :)
    Magica noaptea sa va fie si Mos Nicolae bogat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc. Moşu' a venit încărcat cu de toate. Mai ales "dulci" !

      Ștergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.