Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

marți, 30 decembrie 2014

Moş Gerilă

A venit şi în acest an la mine din îndepărtata Siberie. A venit pentru că eu am crescut cu el, deşi la început îi spuneam Moş Crăciun, apoi Moş Gerilă, după moda timpurilor trăite.

În acest an a venit pentru a-mi aduce cadourile Super Blog 2014.


Cadouri la care chiar nu mă aşteptam.

Pe Horaţiu Mălăele îl apreciez de multă vreme ca actor, cu toate că nu-l cunosc personal. Acum, mulţumită echipei Super Blog şi doamnei Claudia Pătraşcu, îl descopăr şi în calitate de talentat scriitor (nu m-am lăsat până nu i-am citit cartea "Rătăciri"). Dar şi copilaşii au fost încântaţi de cadoul primit. Lui Daniel îi plac, deocamdată, pozele (Maimuţa) din "Trolul fără inimă", iar mai târziu va buchisi, cu ajutorul Ioanei şi povestea.

Deci, mulţumesc Echipei Super Blog pentru cadou şi Claudiei pentru alegerea făcută. A făcut o alegere mai bună decât o făceam eu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.