Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

vineri, 2 octombrie 2015

Proba 1 Suoer Blog

                                           http://www.marketonline.ro/

Proba nr. 1


Titlul probei:  O mie și una de… arome!








Cafea, cafea și iar cafea,  acum când doctorul mi-a spus: - Cafea categoric NU !

Eu care eram un mare consumator de cafea i-am dat ascultare. Am doi nepoței pe care-i iubesc și țin la ei tare mult.

La început mi-a fost tare greu, dar cu timpul m-am obișnuit. Vorba aia: " Tot învățul are și dezvaț "

Cu toate astea încă mai savurez în vis aroma cafelei. Cafea naturală, ness, cafea cu năut, baută atunci când nu se mai găsea în comerț cafea naturală sau ness, cafea facută din sâmburi destruguri, un experiment, Era bună și aceea. Avea aromă și tarie, numai că sâmburii de struguri erau prea tari și stricau râșnița.

În vremurile bune de atunci preparam și cafea turceascî. Aveam un adevarat ceremonial.. Luam noua boabe de cafea naturală, le macinam în râșniță, puneam cafeaua măcinată în ibric, turnam apă peste ea și o puneam pe cărbuni încinși. Cărbunii încinși erau neapărat cărbuni de lemn (mangal).


Era o cafea buna, tare și aromată
.

Mai târziu am rențat  la prepararea cafelei turcești. Nu nai aveam timp și de aceea cumpăram cafeaua gata măcinată, cât timp s-a mai găsit și din aceea, după care a venit vrenea înlocuitorior de cafea.

Astazi atât sortimentele de cafea sunt mult divrsificate și de buna calitate, cât și sculele de preparare.  




Cerințe tehnice:
Arzum OKKA reînvie tradiția cafelei turcești, la ibricși aduce  o aroma deosebita din cele "O mie și una de arome."  Dar ce folos? pentru mine nu mai contează.





cuvinte-cheie:

a.  “magazinul MarketOnline.ro” – cu link spre http://www.marketonline.ro/

b. “Oferte cafetiere”

c.  “Arzum Okka”

2 comentarii:

  1. Sper...ca mie DOCTORUL sa nu imi spuna niciodata: Cafea NU!...nu stiu ce m-as face...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-ţi face probleme. Te vei acomoda cu noua situaţie. Va fi mai greu primele două săptămâni, apoi totul va intra în normal. Şi eu am creyut că nu voi putea renunşa niciodată la cafea, dar uite că se poate.

      Ștergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.