Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 15 octombrie 2015

Proba 7 Super Blog

Articol scris pentru concursul Super Blog 2015
Proba 7. STAR – în fiecare zi. Deschis nelimitat la
îndeplinirea viselor

Sponsorul probei: Banca Transilvania  : www.starbt.ro

"Banca Transilvania oferă clienților săi programul de loialitate..."
Da, dar din păcate nu sunt clientul Băncii Transilvania ci al alteia pentru că atunci, în urmă ceva ani, când i-am solicitat un împrumut nu l-am primit.
Deci nu-mi rănâne altceva de făcut decât să rămân la stadiul de vise şi ca atare să visez la programul STAR care oferă cardul STAR Forte  http://www.starbt.ro/star-forte/ prin care se pot face rate fără dobândă şi acordă în plus puncte STAR ca dobândă pentru fiecare produs cumpărat. : http://www.starbt.ro/parteneri/

Vise şi iar vise !
Deci, ce aş face dacă aş avea acum 5000 de euro?

Nu ştiu ! Nu m-am gândit niciodată la treaba asta. Poate mi-aş achita ratele la cealaltă bancă şi cu ce-mi rămâne mi-sş cumpăra un televizor nou. Din ce mai cade de aici aş face donaţii săracilor.

Vise, doar simple vise pentru că nu mi se vor împlini nicicând.

Cu Toate acestea mulţumesc lui Dumnezeu pentru tot ce mi-a dat şi-mi va mai da. Îi mai mulţumesc că m-a învăţat să mă descurc fără să am bani mulţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.