Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 1 februarie 2012

Miercuri... 39 Ţundra

Peste câmp


Peste Mureş


Peste Ampoi


Peste trecerea la nivel

Peste vişinul din colţul casei

72 de comentarii:

  1. pare tare trista si friguroasa iarna din aceste poze.

    multumesc de vizita si te rog daca vrei sa gazduiesti bannerul pentru calin, cu trimitere catre
    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/01/calin-andrei-este-prietenul-meu.html

    RăspundețiȘtergere
  2. nesfarsita pare iarna din fotografiile tale...

    RăspundețiȘtergere
  3. A venit târziu şi muşcă tare iarna. Nu are multă zăpadă, dar este destul de geroasă. Şi asta nu pentru că ar fi multe grade sub zero (încă nu am ajuns nici la -15), ci pentru că ne-am învăţat cu toamna prelungită.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ampoiul pe la Bucerdea?
    E iarnă,iarnă nu glumă!
    Frumoase fotografiile tale !

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ! Ampoiul este la Alba Iulia, la vărsare în Mureş. Având în vedere că zîpada avea doar vreo 30 cm şi temperatura âncă nu a ajuns la -15 grade, pot spune că iarna este normală.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase fotografii, chiar dacă m-a luat cu frig. Da'las'să mai fie și iarnă ! Mai mor microbii ! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase pozele tale!
    Dar să vină vara..
    Zi excelentă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atât pentru Elena, dar şi pentru Zina în egală măsură. Vă mulţumesc pentru aprecieri.

      Ștergere
  8. Nu mai vreau iarnă! Să vină primăvara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Peste o lună şi jumătate primăvara va fi în largul ei.

      Ștergere
  9. Picturi frumoase, le-am dori pentru ramele lor frumos şi arată frumuseţea cu aceste peisaje cu zăpadă, executie excelenta. Salutări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Execuţia excelentă a fost a naturii nu a mea. Eu sunt doar "plagiatorul" ei.

      Ștergere
  10. Frumoase .
    Chiar daca-i ger .
    O zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru apreciere. Pe la noi prin Bălgrad nu a fost ger prea mare şi nici viforniţă. Încă rezist să merg cu chelia artificială pe post de reflector fără husă de prtecţie.

      Ștergere
  11. lunga-i zapda asta...s-a intins peste tot....

    RăspundețiȘtergere
  12. La tine e zapada doar un strat. Bine-ar fi, sa ninga mai mult.
    Frumoase fotografii si minunata plimbarea. Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După cum merge vremea cred că următoarea ninsoare va fi "zăpada mieilor".

      Ștergere
  13. E frumos dar foarte frig, afară :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi nu. Până acum nu am depăţit -15 grade, deci o temperatură acceptabilă pentru iarnă.

      Ștergere
  14. Răspunsuri
    1. Această plimbare a mea a fost un circuit. Am plecat de acasă şi m-am întors acasă mergând numai înainte. Deci poziţia iernii este doar înainte.

      Ștergere
  15. Daa, a venit iarna peste noi si peste toate... Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. dupa pozele astea m-am convinsa ca plapuma ierii e tare incapatoare! s-a intins si-a cotropit tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este. Iarna are o plapumă suficient de lungă şi lată pentru a-i ajunge şi să nu-i rămână picioarele pe afară, neacoperite.

      Ștergere
  17. Imagini tăcute de iarnă și ger... Brrr! Mi-e frig! :))
    Zi de miercuri călduroasă vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frig si zapada. Combinatia perfecta!

      Ștergere
    2. Nu a fot chiar tăcută plimbarea mea pentru că am fost însoţit de un cor de ciori.

      Ștergere
  18. mama mama!vad ca cineva nu avea somn la 5 dimineata :).
    ce frumos a nins acolo!in mures e totul inghetat,desi e soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la bătrâni te aşteţi oricând să nu aibă somn.

      Ștergere
  19. Ger de topit la gura sobei cu un ceai fierbinte.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, numai că nu mai am sobă ci calorifer, iar ceaiul meu este cafea în cană de apă, că-i mai "mică".

      Ștergere
  20. Avem noi ce-avem cu iarna... E frumoasă, dar parcă tot când e cald îmi place mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cu iarna nu am nimic pentru că are ea treabă cu mine.

      Ștergere
  21. Răspunsuri
    1. Ţundra este paltonul ţăranilor şi mocanilor (locuitorii satelor de la munte) din zona noastră.

      Ștergere
  22. Peste tot este zapada!:D Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  23. La Turda nu avem atata zapada!Norocosilor!

    RăspundețiȘtergere
  24. Înseamnă că în anul ăsta v-am păcălit. Un prieten din Canada spunea că la ei sunt +10 grade, acolo unde erau obişnuiţi să aibă de regulă -20. Aşa că şi la noi s-a schimbat roata.

    RăspundețiȘtergere
  25. Răspunsuri
    1. Peste timp avem o altfel de "ţundră". Albul ei nu se mai şterge.

      Ștergere
  26. Mi-a placut mult ultima!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe cât este de frumos vişinul ca peisaj, pe atât este de încurcă lume. Aşa că nu va mai dura mult până rămâne un ciot.

      Ștergere
  27. Si eu m-am intrebat ce este tundra... acum am aflat! :)
    Faine fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O precizare despre ţundră. Este făcută din postav, de regulă ţesut din lână de oi negre şi nu are căptuşeală decât în partea de sus până la talie.

      Ștergere
  28. alb peste tot! în toata Europa... iarna a venit cu ger mare!
    Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  29. Peste tot s-a așezat iarna!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După o toamnă aşa lungă era cazul să apară şi ea.

      Ștergere
  30. Cred că natura se bucură foarte mult, având în vedere seceta de anul trecut, această zăpadă este mai mult decât binevenită.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi nu este prea multă zăpadă. Aşa că pământul tot însetat rămâne dacă nu vin ploile de primăvară.

      Ștergere
  31. Te salut!
    Nu de putine ori ramanem muti de uimire in fata fortelor
    naturii, iar vremea din perioada iernii nu face exceptie.
    Faine fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
  32. A venit iarna peste suflete inghetate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să zicem că sufletele sunt îngheţate înainte de 1989?

      Ștergere
  33. este in contrast cu peisajul exotic din fundalul blogului:P

    RăspundețiȘtergere
  34. In sfarsit e ceva mai multa zapada. Copiii sunt fericiti cred :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fost, acum este pe cale de dispariţie. Nici prin parc nu mai putem merge cu săniuţa.

      Ștergere
  35. Simt o tacere pe care o aud doar cand totul imi vorbeste.

    RăspundețiȘtergere
  36. Uff, fac ce fac si iar dau de zapada, numai aici la mine e invariabil soare si frumos :-) Dar nu-i nimic, o sa ies in intampinarea zapezii curand, abia astept!

    Bine te-am gasit! :-P

    RăspundețiȘtergere
  37. Bine ai venit Ioana.
    Tu vei ieşi curând în întâmpinarea zăpezii, noi vom ieşi curând în întâmpinarea soarelui.

    RăspundețiȘtergere
  38. Pentru toţi, bine aţi venit pe meleagurile virtuale ale Bălgradului de azi. Să ne reîntâlnim sănătoşi săptămâna viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  39. O iarnă tristă, fără prea mulţi spectatori! :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Ce frumos arata toate sub acest vesmant de zapada. Natura toata imbracata in alb stralucitor.

    O zi cat mai frumoasa! :-)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.