Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 22 februarie 2012

Miercuri... 42. Desenele Ioanei

Aşa cum v-am promis astăzi vă prezint desenele Ioanei. Nu le-am selectat pe cele mai bune ci pe cele care le-am găsit aruncate pe te miri unde.
Sunt lucrate cu carioca, acuarele şi creioane (cel doar colorat)








67 de comentarii:

  1. e bine ca Ioana are un hobby si banuiesc ca fiecae desen are si o poveste

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are chiar mai multe fără a putea spune care este pe primul loc.

      Ștergere
  2. privind primul desen e clar ca ii plac povestile pe care i le spune bunicul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îi plac poveştile moşului, dar primul desen este inspiraţie de pe la grădiniţă.

      Ștergere
  3. primul desen este chiar interesant! Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi când te gândeşti că l-a botezat "lacul cu lebede".

      Ștergere
  4. Chiar ca are imaginatie! Si lumea ei de basme...

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos de tot ! Are talent și cred că trebuie încurajată să continue să deseneze !

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc pentru apreciere. Deocamdată trebuie lăsată în voia ei pentru că este capricioasă rău de tot. Dacă insisşti să facă ceva, face cu totul altceva. Dacă vrei să închidă o uşă trebuie să-i spui s-o deschidă mai tare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ioana, felicitari, si continua sa desenezi tot ce iti trece prin minte!

    RăspundețiȘtergere
  8. minunate! îmi place mult penultima.
    o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  9. Să le păstrați într-o mapă sau într-un album. Când va fi mare, vor fi niște amintiri neprețuite ale copilăriei sale.

    RăspundețiȘtergere
  10. Zina mi-a luat-o inainte, eu pastrez desenele alor mei intr-o mapa.

    RăspundețiȘtergere
  11. Copiii isi astern sufletul lor curat si vesel pe hartie, atunci cand deseneaza si cand picteaza! Minunat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În acele momemnte trebuie lăsaţi doar cu gândurile lor.

      Ștergere
  12. Delicioase desene pline de fantezie. Salutări.

    RăspundețiȘtergere
  13. Se anunță a fi talentată... Și mie mi-a plăcut mult să desenez și să colorez... Îmi place și acum, dar timpul...:(

    RăspundețiȘtergere
  14. Minunatiile din desenele copiilor !
    De-am sti sa le descifram :D

    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne străduim şi noi să învăţăm "limba lor".

      Mulţam pentru urare.

      Ștergere
  15. :))) imi aduc aminte de acele timpuri de mult apuse! clar ea e artista familiei :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Următorul mare artist al României! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La naştere fiecare copil este un geniu după care timpul fce selecţia.

      Ștergere
  17. Câtă fantezie! Lebedele acelea cu creste zimţate am zis iniţial că sunt nişte zmei, care îl pândesc pe Făt Frumos în lac! Mi-ar plăcea să le aflu povestea! :lol:
    p.s.Tipa cu părul roz din ultima poză mi se pare cunoscută ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Dulce copilarie.. frumoase desene! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunt frumoase... are talent! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Minunat!!! Ma bucur ca acum pot fi pastrate cat mai mult desenele si cu ajutorul fotografiei. Chiar daca sa zicem se mai intampla vreun accident si nu mai sunt ca atare, in poze le veti avea mereu:D!
    Din partea cuiva care adora desenul, spor la desenat Ioana!!
    O zi de miercuri minunata!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desenele sunt făcute de Ioana fără nicio indicţie. Doar la colorat era cicălită să respecte contururile care pentru ea nu erau nişte limite.

      Ștergere
  21. Campionul cascadoriilor este simpatic foc! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Joan is very talented.
    Beautiful drawings.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru apeciere. Ioana estew cea mai bună la făcut ştrengării unde îl atrage şi pe frăţiorul ei.

      Ștergere
  23. Foarte frumos desenează având în vedere vârsta!
    Are înclinație la desen!
    O zi excelentă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe lângă desen are o înclinaţie mai mare la demontat jucării. Ese curioasă cum sunt făcute. O curiozitate utilă şi eu n-o opresc. Doar mamă-sa o ceartă şi atunci vine la moşu pentru a continua treba.

      Ștergere
  24. Nu stiu ce varsta are micuta, insa desenele sunt foarte frumoase. Are talent si trebuie incurajata. Foarte frumoasa si ideea acestei postari. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Desene colorate, pline de veselie. Are multa imaginatie Ioana. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  26. copii am fost si noi odata si cred ca tot asa desenam.
    frumos :)
    o zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu desenam aşa. Desenam mai urât şi aveam doar câteva creioane. Vreo şase.

      Ștergere
  27. Dupa culorile folosite clar e un copil fericit si plin de viata!
    Se vede ca e fetita dupa liniile curbe.
    Tu esti un bunic tare mandru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cunoşteam acest specific de apreciere. Mulţumesc.

      Ștergere
  28. Are fantezie micuta! Sa va traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  29. e, acum am înţeles şi eu la ce foloseşte impresionanta colecţie de creioane pe care am văzut-o nu demult pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Ioana este o mica artista! îmi place cum combina culorile! si ideile sunt atât de pure! ce frumoasa-i copilaria! Felicitari si bunicului grijuliu! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  31. Are talent :D
    Mi-ai adus aminte de copilarie ;;)

    RăspundețiȘtergere
  32. Apoi sa fie sanatoasa si voinica, sa aiba timp sa exerseze si sa creeze alte desene frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  33. Vă mulţumesc pentru vizitele făcute în Bălgradul de azi. Mă bucur că v-au plăcut desenele Ioanei. Alţi copii desenează mai frumos, dar fiecare este cu imaginaţia lui. Pe ea nu am vrut s-o influienţez cu nimic în a desena. Eu m-am perfecţionat în desenul tenic fără să fiu îndrumat.

    RăspundețiȘtergere
  34. Daca ii place, o sa se perfectioneze. Foloseste frumos culorile. Bravo !!!

    RăspundețiȘtergere
  35. Foarte frumoase desene! Are talent şi merită să continue pasiunea!
    Mult succes în continuare!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.