Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

duminică, 19 februarie 2012

Salata prieteniei

Fotografie preluată de la Adriana
Astăzi, când orologiul bate jumătatea zilei, ne întâlnim în jurul unui bol imens încărcat cu salată. O salată a prieteniei. Câţi vom fi acolo vom vedea. Sper să pot ajunge şi IO.

Dar cum la o astfel de întrunire nu se merge cu mâna goală, am să duc şi eu un cadou. Un decor din burgul meu.

Sper să placă. Pe găzdoaie o găsiţi aici: http://adriana-dardindar.blogspot.com/

21 de comentarii:

  1. multumesc pentru invitatie! delicioasa salata ta!
    (ps: unde este linkul spre Adriana? eu asa am înteles ca sunt regulile salatei ;) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru observaţie. Este corectă, dar IO am citit regulile din doi în patru. Remediez neregula.

      Ștergere
    2. Carmen, te asteptam la salata!

      Ștergere
  2. Buna salata! Florile cheama primavara, sper sa nu intarzie. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirosul primăverii se simte în aer. L-am găsit ieri în drumul spre Mureş când am ajuns în zăpada troienită şi am intrat în ea până la genunchi.

      Ștergere
  3. abbibal..flori de mar?

    multumesc, ne vor incanta privirea..m-am uitat cu mai mare atentie...parca nu sunt de mar

    neaparat sa treci sa imi spui ce flori am primit, sa nu ma fac de ras cand le voi prezenta

    RăspundețiȘtergere
  4. cristi, esti binevenit si tu la salata
    Mai satm de vorba si aici
    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/bine-ati-venit-un-mic-ghid-pentru-cei.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase flori. Şi înmiresmate. Vino, primăvară! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa cum am mai spus, nu mai este mult şi va fi cu noi. De astăzi în urbea mea a început să se topească zăpada.

      Ștergere
  6. abbibal, sunt convinsa ca prietenii tai chiar daca nu mai sunt langa tine, se bucura atunci cand te gandesti la ei sau cand povestesti despre ei. M-as bucura sa ne povestesti cate ceva despre ei. Vrei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Despre prietenii ce nu mai sunt nu am ce spune. S-au dus pentru totdeauna pe drumul veşniciei.

      Ștergere
    2. Dumnezeu sa ii odihneasca!

      Ștergere
  7. Mariana, mai este un pic si le vom admira pe viu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Abbibal am aflat ca esti de la Balgrad!!!!! Si eu sunt tot de-aici!!! :)))) mai precis de la Sebes-Alba.
    Frumose flori ai adus la aceasta masa a prieteniei....multumim de inmiresmare!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur de întâlnire, măcar virtuală. Pseudonimul meu tocmai asta spune: AB = judeţul Alba. BiL = iniţialele numelui şi prenumelui, iar Bal vine de la Bălgrad, aşa cum îi spuneau bunicii mei oraşului Alba Iulia.

      Ștergere
  9. abbibal, imi sunt la fel de placute precum imi sunt si florile de mar...si mult mai parfummate...si exista si un ceai foarte bun de iasomie care pe mine ma duce cu gandul la prietenele mele.

    Cat despre prietenii tai, snnt convinsa ca ii vei reintalni intr-o buna zi.

    Vad ca tocmai ti-ai facut o noua prietena pe blog. Imi place sa vizitez blogul Corinei, pentru ca mereu invat cate ceva de folos dela ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cele ce ai spus voi comenta doar atât: surprize, surprize.

      Ștergere
  10. abbibal,multumesc cu placere si pentru vizita de astazi. Ce cafeluta ai deschis?

    Sper ca ai plecta cu amintiri placute de la salata de ieri.

    Daca esti prieten cu ouale si cu branza, am postat aici o noua reteta de salata

    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/doua-zi-dupa-salata-prieteniei.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru reţetă, dar ouăle le consum cât mai simplu preparate. Bătite puţin şi turnate în uleiul încins, iar brânza, de preferinţă topită, întinsă pe pâine şi consumată cu ceai.

      Ștergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.