Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 29 februarie 2012

Miercuri... 43. S-a dus








70 de comentarii:

  1. Incep noroaiele! Doamne fereste de inundatii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am avut parte de noroaie. Asfaltul deja s-a uscat, iar Mureşul a fost destul de mic şi poate prelua multă apă.

      Ștergere
  2. Mie sincer imi e dor de nameti.. de albul pur.. de fulgi! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. penultima fotografie imi place teribil de mult...

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu mă bucur că vine primăvara. Imi place şi zăpada, dar iarna aceasta a fost cam multă pe la noi! Imaginile insă sunt o splendoare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa cum s-a obisnuit romanul, dupa zapada, potopul...

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe la noi nu a fost prea multă, dar acolo unde au fost casele acoperite într-adevăr este pericol mare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu-mi pare rău că s-a dus !
    I-am urat drum bun,să meargă sănătoasă !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este frumoasă iarna când stai în casă la căldură şi te uiţi la ea pe geam.

      Ștergere
  8. Fiecare anotimp are frumusetea lui aparte ... si metehnele lui! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este. Să nu uităm că vara uneori tună de te sperie.

      Ștergere
  9. cata puritate razbate din fiecare fotografie! Ioana cu bucuria ei, brazii încarcati de nea, soarele zâmbind dintre crengile copacilor albiti si, dansul fulgilor în lumina argintie a lunii... Deosebita aceasta serie de fotografii! Felicitari!
    Happy WW! ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase fotografii, penultima e chiar speciala !

    RăspundețiȘtergere
  11. Deosebite instantanee! Iarna are si ea punctele ei forte, dar anul acesta ne-a cam incercat puterile...
    O zi placuta! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ales când te plimbi pe câmp prin zăpadă. Mulţumesc pentru urare.

      Ștergere
  12. ultimele zile de iarnă...
    aceeaşi nostalgie!
    frumoase fotografii!
    o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu regret plecarea fiecărui anotimp. Odată cu el pleacă şi o parte din mine.
      Mulţumesc pentru urare.

      Ștergere
  13. Duca-se!Ca m-am saturat de ea.
    Azinoapte a nins,dimineata au fost minus 10.
    Sa vina varaaaa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi la noi a nins puţin, dar după ce a răsărit soarele s-a topit.

      Ștergere
  14. sincer nu-mi pare foarte rau ca s-a dus!!! parca mi-e dor de fluturasi :P

    RăspundețiȘtergere
  15. S-a dus si lasa loc de ceva mai frumos :D Primavara, primavara, cu mult drag asteptata. A fost si iarna frumoasa cat a fost, dar gata :D

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce de zapada ! Dar in ultima poza, e deja mai bine ...

    RăspundețiȘtergere
  17. A fost frumos, insa ne bucuram ca s-a dus iarna de pe ulitze. Sa faca loc primaverii, caci maine e Martisorul. Mult soare va doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. S-a dus si abia acum au inceput sa apara masinile de dezapazire! :) Nu glumesc, abia acum au reusit sa ajunga sa ia zapada....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au aşteptat să le fie treaba mai uşoară sau poate i-au urnit din loc cei de la Antena 3.

      Ștergere
  19. Crepusculul este fermecător surprins!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Decat noroaie,mai bine nameti!
    Din pacate asa e primavara la noi din cauza canalelor infundate,colmatate...

    RăspundețiȘtergere
  21. Să vină primăvara,sper să fie ultima zăpadă!
    O zi frumoasă și caldă!

    RăspundețiȘtergere
  22. si gata...vine primavara :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Poze minunate cu zăpadă, îmi place foarte mult. Fotografiile executate superb. Salutări.

    RăspundețiȘtergere
  24. Very nice winter shots.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru apreciere. Mă bucur că ţi-au plăcut.

      Ștergere
  25. A şi început nostalgia după mormanele de nea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta-i regula. Când avem ne săturăm, după ce se duce o regretăm.

      Ștergere
  26. Minunate apusurile de soare si veselia jocului cu saniuta!
    Seara frumoasa Abbibal!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt apusuri ci răsărituri. Mulţumesc pentru urare.

      Ștergere
  27. Frumoase imagini!
    Dar bine ca s-a dus ,sa vina primavara !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate au fost, sunt şi vor fi la timpul lor. Chiar dacă uneori întârzie.

      Ștergere
  28. Superbe toate pozele..
    Îmi plac mult!

    RăspundețiȘtergere
  29. Are si iarna farmecul ei :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  30. Frumoase imagini de iarnă... Și mie îmi place, dar cum ce-i prea mult strică.. mi-e dor de primăvară! :)
    Seară frumoasă vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru urare. Să treacă şi echinocţiul după care chiar că-i gata.

      Ștergere
  31. Gata! De maine nu mai e. Pe calendar cel putin:)
    Pe la noi mai zaboveste cateva zile. Nu ne lasa iarna asa usor.
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  32. Ultimele zile de iarna. Duca-se cu tot cu nametii ei, ca parca anul asta a stat cam mult!

    RăspundețiȘtergere
  33. credeam ca numai la mine viscoleste dar vad ca zapada nua cedat nici la voi...frumos dar mi-e dor de primavara..aia mica e ca o zambila printre zapezi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astăzi, de mărţişor, noi nu mai avem zăpadă decât prin şanţurile cetăţii.

      Ștergere
  34. Poze mari vă arată.
    Multumesc pentru comentariu pe blog-ul meu "photoblog meu" hbt.finus.dk
    Iti doresc o zi buna.
    / Hanne Bente

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit în Bălgradul de azi. Am comentat pe blogul tău cu mult drag. Pentru mine este o plăcere să intru miercurea pe toate blogurile înscrise la Carmen.

      Ștergere
  35. Gata, iarna! Vine primăvara!!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. ce de IARNA!!!!:) Superbe imagini:)

    RăspundețiȘtergere
  37. Ce frumoase-s penultimele 3 poze!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.