Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 22 octombrie 2014

Miercuri... 175

După ploaie









Startul maartonului MFC s-a dat de CARMEN AICI

34 de comentarii:

  1. Minuntati sunt trandafirii plouati.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. trandafirii sunt si mai frumosi dupa ploaie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate fotografiile sunt frumoase, dar ultimele patru sunt fermecătoare de-a dreptul !

    Happy WW, Liviu !

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase fotografii,dar trandafirii îmi plac mai mult!
    O zi minunată îți doresc,Liviu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Trandafirii sunt superbi. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  6. Si la noi a inceput ploaia.A venit de la voi, cred!

    RăspundețiȘtergere
  7. După ploaie...iese soarele și florile zâmbesc :) . O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi după ploaie a venit frigul. Mulţumesc pentru urare.

      Ștergere
  8. in primele imagini , cele de seara, am avut sentimenyul unei nopti de iarna cu zapada :)
    probabil ca se apropie incetisor. Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce trandafiri si apus frumos! Are si ploaia frumusetea ei :) O seara frumoasa, Liviu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că-ţi plac fotografiile.
      Mulţumesc pentru urare.

      Ștergere
  10. trandafirii raman frumosi indiferent de vreme...:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Dupa ploaie...fotografiile sunt ma frumoase!:) Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este. Mă bucur că-ţi plac.
      Mulţumesc pentru urare.

      Ștergere
  12. e inca tare frumos pe la voi! la noi azi noapte nu numai ca a plouat fara pauza, a mai batut si un vant nebun... azi nu mai erau frunze in copaci. Privesc termometrul si nu imi vine sa cred: 4°C / ora 21!!!! Zilele trecute era cald ca vara...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Dupa ploaie si cerul s-a inrosit la apus, iar tradafirii sunt tot la fel de frumosi! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că-ţi plac fotografiile.
      Mulţumesc pentru urare.

      Ștergere
  14. Foarte frumosi acesti trandafiri cu picaturi de ploaie pe ei! O zi cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  15. Azi au venit ploile şi pe la noi! Şi tare mohorâtă mai e vremea.
    Foarte frumoase pozele cu trandafirii plini de picături de ploaie.
    O zi bună, Abbilbal! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că-ţi plac fotografiile.
      Mulţumesc pentru urare.

      Ștergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.