Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 23 octombrie 2014

Yaris la plimbare



Proba 10. Yaris în orașul tău!
Articol scris pentru concursul
                                  2014 

Ar fi frumos !
Dar Yaris nu va fi în urbea mea ! 
Va fi la Cluj, iar eu acolo nu am cum ajunge. Dimineaţa trebuie să-mi duc pruncii: unul la şcoală, altul la grădiniţă, la ora 12,oo trebuie să merg după Ioana, iar la ora 16,oo trebuie să-l aduc acasă pe Daniel. Aşa că nu am altă soluţie decât să spun “PAS” concursului Toyota.

Dar asta nu înseamnă că nu pot populariza acest concurs.
Deci…  NOUL YARIS



Lansat în România la începutul lunii octombrie a.c., noul model Toyota Yaris

este binevoitor şi se lasă fotografiat pe gratis. Cei care vă aflaţi la Cluj-Napoca în perioada când TOYOTA cu noul model Toyota Yaris va defila pe străzile oraşului, vă puteţi fotografia alături de noul model şi astfel împreună să deveniţi fotomodele.


Aşadar, îndrăzniţi şi participaţi la noul concurs Yaris !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.