Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 16 octombrie 2014

Sendviş profile



Articol scris pentru Proba 6  la concursul
2014



Sunt Moşu’ FAN BRÂNZĂ şi ca atare consum multă brînză şi produse de patiserie cu brânză. Această “boală” mi se trage încă din copilărie, deşi atunci aveam un singur sortiment de brânză: brânza făcută de bunica atât din lapte de oaie, cât şi din lapte de vacă. Era o brânză bună şi o mâncam de regulă cu ceapă. O plăcere pentru mine era şi mămăliga cu brânză căreia îi spuneam “topşeu”, fără să mai vorbesc de clătitele cu brânză şi mărar verde.
Acum, această plăcere a mea se îmbină de minune cu vârsta ce o am pentru că îmi este mult mai uşor să consum brânză decât carne şi produse din carne. O cremă de brânză consumată imediat după trezire este un deliciu.


Aşadar, să vă prezint o parte din plăcerile mele: Sendviciuri bătrâne,
Un burger vegetarian, pentru că fiind fan brânză îmi place mult brânza, este binevenit. Pentu că este vorba de un burger vegetarian, nu voi folosi altceva decât brânză sau cşcaval şi roşii.

Tot pentru mine nişte sendvişuri rulate cu CREMA DE BRÂNZĂ, dar şi  pateuri umplute cu caşcaval afumat http://fanbranza.ro/pateuri-umplute-cu-cascaval-afumat" asociate cu o bere bună.

Desertul meu prefert este  Prăjitura cu brânză şi mere dar şi clătitele cu brânză şi mărar, sau „clătitele buclucaşe” cu şuncă şi bureţi făcute de mine.

Pentru Daniel  un sendvis cu şniţel şi cremă de brânză, două imgrediente care-i plac mult şi uneori le consumă chiar fără pâine. Pentru el acest sendviş ar fi făcut astfel: primul strat şniţel, apoi cremă de brânză şi pe urmă tot şniţel pus capac. Parcă îl aud pe Daniel spunând: „moşu ! Îmi dai şniţel cu bânză?”

Pentru Ioana un sendviş pentru copii plin de personalitate: “cu şniţel şi cremă de brânză” deci un sendvici specific pe care-l numesc PRINŢESA MOŞULUI căci de la moşu’ s-au molipsit şi pruncii  devenind la rândul lor Fani brânză.

Acestea ar fi doar câteva reţete din multitudinea reţetelor de sendvişuri  şi produselor de patiserie care utilizează brânza ca ingredient.
Scriind acest articol începu să-mi lase gura apă. Deci mă opresc aici. POFTĂ BUNĂ !

2 comentarii:

  1. Trebuie musai sa trec pe la bucatarie, caci asa ce pofta mi s-a facut, citind acest articol!
    O zi "gustoasa", Abbilbal! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si al meu pusti e fan sendvis in orice combinatie. Frumos articolul tau!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.