Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

vineri, 31 octombrie 2014

Ten sensibil?



Articol scris pentru concursul 
2014


Proba 14. Adio, ten sensibil!


Probleme cu tenul avem toți. Unii avem probleme mai mici, alții avem probleme mai mari, iar o altă categorie are probleme pe care nu le bagă în seamă. Eu fac parte din categoria celor care nu bagă în seamă problemele cu tenul.

Prof. Dr. Ana Aslan a fost pionierul gerontologiei și a pus bazele celebrului GEROVITAL ca  produs cosmetic destinat atât înfrumusețării, cât și tratării diverselor probleme cu care se confruntau oamenii.
Produsul Gerovital H3 Derma+ reprezintă îngrijirea la superlativ, iar formula de realizare a Gerovitalului a fost încredințată în urmă cu mulți ani Fabricii FARMEC din Cluj, devenită peste ani Companie.



În toți acești ani care au trecut peste noi de la  descoperirea produsului Gerovital ca produs cosmetic, gama acestuia s-a diversificat și el a devenit astăzi antidotul îmbătrânirii premature spunând adio și tenului sensibil prin faimosul  Gerovital H 3 DERMA +,  dermatocosmetic extrem de eficient. 

Cremă antiacneică       
Lichid entru curățare ochi



2 comentarii:

  1. Nu am folosit din gama aceasta, dar am sa folosesc si eu sa vad cat sunt de bune!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.