Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

marți, 7 octombrie 2014

Ştampila mea



Articolul participă la concursul  
2014


Ştampila mea...

De fapt e vorba despre ştampilele mele pentru că eu am trei şi toate sunt  COLOP
Una este un Colop Printer 30 rotundă, alta un Colop Printer 40 dreptunghiulară şi a treia un Colop parafă ce are numele meu înscris pe ea şi nişte date de identificare. Toate au fost confecţionate în anul 2002

Iată-le aici:


De atunci s-au schimbat multe şi Colop s-a maturizat urmând să lanseze generaţia Colop 
Printer G 7 , IMAGECARD
O generaţie nouă, cu ştampile dreptunghiulare ce au o fereastră XXL, care dă posibilitatea unei personlizări nelimitate

Cuvinte cheie utilizate: Colop, Printer G 7 si IMAGECARD


Un comentariu:

  1. Acum stiu de und sa imi iau stampile pentru propria firma...atunci cand ea va fi infiintata!!!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.