Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 16 octombrie 2014

Aventura din parc



Articol scris pentru Proba 7
 
Parc de aventură la Straja









Aventura din parc
De ceva vreme şi burgul meu natal beneficiază de un parc “aventura” situat într-un cadru natural de o frumuseţe aparte şi deosebită.

Situat la poalele dealului Mamut, pe locul numit “Valea Popii”, parcul dispune de  amenajări pentru căţărat pe panouri, coborâri cu tiroliana, obstacole la înălţime, deplasări de la un copac la altul pe “cărări” suspendate de sfoară, lanţuri sau buşteni. Parcul de corzi dedicat tuturor iubitorilor de aventuri, de la copii la moşnegi, are amenajate diverse trasee cu grade de dificultate diferite.
Acest parc de aventură este amenajat pe o suprafaţă destul de mare în apropierea Parcului Dendrologic şi aparţine Arhiepiscopiei Ortodoxe, motiv pentru care i se mai spune şi “Parcul Popilor”.

Cum arată Parcul de Aventură Straja  nu ştiu. Încă nu am fost acolo şi acum aud pentu prima dată de el. Dar având în vedere cadrul natural în care se află Staţiunea Straja, presupun că este un parc frumos.
nu ştiu. Încă nu am fost acolo şi acum aud pentu prima dată de el. Dar având în vedere cadrul natural în care se află Staţiunea Straja, presupun că este un parc frumos.

“Puntea bătrânului”, “Plasa  de păianjen” , “Puncte de echilibru”, “Inele”, “Tiroliana”, “Cauciucurile verticale”, sunt doar câteva dintre probele care pun la încercare pe cei care se încumetă să treacă peste aceste obstacole.
Un sejur Straja este la fel de benefic ca şi pănă acum. Frumuseţile toamnei la Straja vor rămâne vii în memoria noastră pentru mult timp.

Cei care vor să-şi facă vacanţa la Straja vor avea ocazia să facă drumeţii prin locuri pitoreşti care au o frumuseţe aparte.

Deşi Parcul de Aventuri din Alba Iulia este destinat şi bătrânilor, eu nu m-am mai încumetat şi nici n-o să mă încumet la aventuri pe frânghii sau alte obiecte excentrice. M-am plimbat prin parc aşa, ca un simplu „gură-cască”. Nu de alta dar pe acolo este aer curat. M-am plimbat, mi-a plăcut şi m-am simţit bine. La urma urmei pentru mine asta contează acum: să mă simt bine. Viitorul aparţine pruncilor Ioana şi Daniel când vor fi mai mari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.